سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش/

آموزش دعانویسی و طلسم با حداقل 50 میلیون تومان

زن جوانی که در خانه دعانویس جوان است می‌گوید: کارش خیلی خوب و دعاهایش تأثیرگذار است، شنیده‌ام که 50 میلیون تومان داده و از زنجان دعانویسی یاد گرفته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دنبال دعانویس خوب شهر بودم، پس از رفتن پیش زن فالگیری که مدعی بود مدیران را با فال‌هایش جابه‌جا می‌کند و مشاور بعضی از مدیران استانی است و درویشی که با ریختن خون خروس نحسی را از زندگی انسان دور می‌کرد این بار آدرس یک خانم جوانی را پیدا کردم که به‌صورت خانوادگی دعا می‌نویسند و هرکدامشان یک‌بخشی را برعهده‌گرفته‌اند.

آدرس دعانویس یکی از محله‌های قدیمی شهر است، کوچه و پس‌کوچه‌های تودرتو را باید طی می‌کردم، به آدرس رسیدم درب حیاط باز بود و صدای همهمه خانم‌ها در کوچه شنیده می‌شد، خانه قدیمی بود و درختی کهن‌سال نیمی از حیاط را پوشانده بود، بخشی از حیاط نیز با پرده‌ای با پارچه‌های قدیمی پوشانده شده است.

پشت پرده خانه سیددعانویس است و این سمت حیاط محل کارش، سمت دیگر حیاط، یک راهرو کوچک است که دو اتاق قدیمی در آنجا قرار دارد، چند زن پشت درب یکی از اتاق‌ها نشسته‌اند و باهم صحبت می‌کنند، با دیدن من درگوشی باهم صحبت می‌کنند و جایی برای نشستنم باز می‌کنند.

دختربچه کوچکی با شیطنت از پشت پرده بیرون می‌آید و لی‌لی‌کنان مشغول بازی می‌شود، پیرزنی قدخمیده که با زبان ترکی کلماتی را زیر لب می‌گوید هر از چند گاهی کودک را به خانه می‌برد و اجازه نمی‌دهد که وارد مرز اتاق‌های دعانویس شود.

سنگینی نگاه زنان منتظر را حس می‌کنم، خودم را جمع‌وجور می‌کنم و می‌گویم نخستین بار هست که به سفارش یکی از دوستانم به اینجا آمده‌ام و نمی‌دانم چقدر تأثیرگذار است تا مشکلم برطرف شود، زنی که در کنار دختری جوان نشسته است می‌گوید من چندمین بار است که می‌آیم اینجا، خیلی خوب است و مشکلم حل‌شده، می‌گویم پس چرا دوباره آمدی با چهره‌ای در هم می‌گوید مشکلات آدم که تمامی ندارد.

در همین حین در باز شد و خانمی با خوشحالی از اتاق خارج شد، خانم دیگر که نزدیکی در نشسته بود نگاهی به خانم کناردستی من کرد و گفت فک کنم نوبت شماست؛ خانم نگاهی به دخترش انداخت و گفت نه کار ما باید سر ساعت مشخصی انجام شود شما بفرمایید.

با تعجب می‌پرسم مگر ساعت هم مهم است، می‌گوید ما قبلاً هم آمده بودیم و برایمان وقت تعیین کرده است الان هم باید بمانیم تا زمان مشخص‌شده که ساعت خاصی دارد فرابرسد، خانم دیگری وارد می‌شود و رو به روی ما می‌نشیند و با نگاهی به ساعتش می‌گوید وای چقدر امروز شلوغ است من فقط آمده‌ام سرکتاب بازکنم و ببینم حاج‌آقا چه می‌گوید.

خانم که کنار من نشسته بود وسط حرف‌هایش آمد که امروز حاج‌آقا نیست، دخترش است ماشاالله خیلی خوب دعا می‌نویسد، حتی از حاج‌آقا، حاج‌آقا فقط دعا می‌نویسد ولی دخترش طلسم هم می‌شکند، هر جا می‌رفتم نمی‌شد حاج‌آقا گفت که من نمی‌توانم طلسم را بازکنم و دخترم می‌تواند.

با خوشحالی می‌گوید اینجا پول کم می‌گیرند و برخلاف دیگران پولکی نیستند، یک مردی در کرمان است که با تلفن دعا می‌نویسد 300 تومن باید به کارتش واریز کنی و بعد تماس بگیری تا ببیند مشکلت چیست اما اینجا حرفی از پول نمی‌زنند در مورد کارش هم خیالت راحت باشد.

دختر بهتر از پدر!

خانمی که به امید دیدن حاج‌آقا آمده بود انگار که ناراحت شده باشد می‌پرسد دخترش چند سالش است و می‌تواند مثل پدرش دعا بنویسد؟ دختر جوانی که برای شکستن طلسم آمده و استرس در چهره‌اش مشخص است، با لبخند می‌گوید سنش زیاد نیست ولی کارش خیلی خوب است و حتی اگر پیش حاج‌آقا بروی و مشکلت سخت باشد تو را می‌فرستد پیش دخترش چون کارهای سخت فقط به دست دخترش باز می‌شود.

خانم دیگری که به حال این دختر جوان دعانویس غبطه می‌خورد می‌گوید پدربزرگ من هم دعا می‌نوشت و کارش حرف نداشت ولی به ما یاد نداده است، پدربزرگم می‌گفت باید علمش را بلد باشی، بعد از فوت پدربزرگم کتابش را دزدیدند و ما هم چیزی یاد نگرفتیم اما حاج‌آقا به دوتا دخترش دعانویسی را یاد داده است.

خانم جوانی در گوشه راهرو نشسته است انگار که متوجه نگاه متعجب من شده است می‌گوید این دخترش را کامل می‌شناسیم دعانویسی را از زنجان یاد گرفته است و بیش از 50 میلیون تومان بابتش پول داده، ولی حرفه‌ای شده است نگران نباش دعایش رد خود ندارد.

در باز می‌شود و خانمی که داخل اتاق بود خارج می‌شود به خانم‌ها نگاه می‌کنم که ببینم نوبت کدامشان است، رو به من می‌گویند خانم شما برو داخل ما باید سر ساعت برویم و خودش ما را صدا می‌کند.

وارد می‌شویم اتاق سنتی و کوچک است دورتادور اتاق پشتی چیده‌اند و کمد لباس قدیمی در انتهای اتاق قرار دارد، دختری جوان پشت یک میز آهنی قدیمی که روی آن کلی دفتر و کتاب است نشسته است و باروی گشاده از من استقبال می‌کند.

می‌گویم آمده‌ام برای یکی از اقوام سرکتاب بازکنم با تأکید بر اینکه باید خودش هم باشد خواسته‌ام را رد می‌کند، خلاصه راضی می‌شود و با پرسیدن نام و نام مادر فرد موردنظر شروع به نوشتن می‌کند و بعد از چند دقیقه می‌گوید طلسم دارد و باید شکسته شود.

می‌گویم طلسم؟! نگاهش را درهم می‌کند و می‌گوید طلسم اسمش ترسناک است درواقع یک گره است، در کارش گره است حالا می‌تواند مالی باشد، زندگی‌اش باشد یا کارش؛ می‌پرسد ازدواج‌کرده می‌گویم نه؛ با اطمینان می‌گوید طلسمش پس همین است و به همین خاطر تا حالا ازدواج‌نکرده است بگو دوشنبه صبح بیاید برایش انجام دهم.

می‌گویم حتماً باید دوشنبه باشد؟ دفترش را می‌بندد و نگاهی به گوشی‌اش می‌اندازد می‌گوید روزهای دوشنبه و 5 شنبه من هستم و شنبه‌ها اغلب طلسم می‌شکنم برای همین کسی را نمی‌بینم اگر هم‌الان به تو وقت دادم برای این است که بین باطل‌السحر باید فاصله بیفتد در این روزها بیشتر از 3 یا 4 نفر را نمی‌بینم.

می‌پرسم چطوری می‌فهمید یکی را طلسم کردند؟ می‌گوید با حروف ابجد مشخص می‌شود، اگر هم پیش آقاجون بروی او هم می‌گوید طلسم و می‌فرستد پیش من، چون توی طالعش طلسم را نشان می‌دهد، انگار که فهمیده باشد از صحبت‌هایش قانع نشدم می‌گوید حروف ابجد را در اینترنت هم میتوانی پیدا کنی ولی رمز و رموزش را نه، رمز و رموزی دارد که باید بلد باشی تا بفهمی طلسم دارد یا نه.

حالا به دوستت بگو دوشنبه قبل از ساعت 11 اینجا باشد تا مشکلش را حل کنیم، دوشنبه مرحله اولش را انجام می‌دهیم اول صبح بیاید بهتر است توان و انرژی ما بیشتر است تا جایی که ممکن است زودتر بیاید.

می‌گویم یعنی چطور طلسم شده است، با خونسردی می‌گوید طلسم انواع مختلفی دارد و طلسم دوستت شانه و لباس است، یعنی لباس خود را به کسی داده یا لباس کسی را پوشیده یا شانه کسی را ناخودآگاه به سرش زده که زمانش مشخص نیست ولی باعث ایجاد گره شده است.

من قدرت عجیب و غریب ندارم، اما خیلی اعتقاد دارم

می‌گویم اگر طلسمش شکسته شود مشکلش برطرف می‌شود؟ قیافه حق‌به‌جانبی می‌گیرد و می‌گوید اشتباه نکن ما قدرت عجیب‌وغریبی نداریم به یاری جدمان و توکل بر خدا دعا می‌نویسم و اعتقاد قوی داریم، من فقط قلم می‌زنم ولی خدا کار اصلی را می‌کند، از هر 10 نفر 8 نفر راضی هستند ممکن است یکی 1 روزه جواب بگیرد یکی یک هفته و یکی سالیان سال است که جواب نمی‌گیرد.

می‌گوید من اعتقاد زیادی به کلام خدا دارم و اعتقاد زیادی به دعا دارم پس دعایم اثرگذار است، اعتقادی که من دارم کسی ندارد، حتی اگر ناخودآگاه یک‌لحظه شک کنند همه مثبت‌ها را پاک می‌کنند اما من هیچ‌وقت شک نمی‌کنم.

قدرتی بالاتر از خدا نیست، درواقع دستی بالای دست خدا نیست باید قدر این قدرت را بدانیم و انرژی را از خدا بگیریم، من تنها کسی هستم که در قزوین دعا را کامل می‌دهم و دیگران دعا را نصفه می‌دهند چراکه دعا بنویسی یک بخشش به خودت برمی‌گردد.

برای همین است که برای باطل کردن طلسم کفاره می‌گیرم، کفاره بابت سنگینی دعا است چراکه قرآن را روی بدن یا لباس می‌نویسیم این کار سنگین است و حتماً باید کفاره بدهیم، اما کفاره را به افراد نیازمند می‌دهم چون به سادات تعلق نمی‌گیرد.

برای این دوستت هم 100 هزارتومان کفاره می‌گیرم و طی دو جلسه طلسم را باطل می‌کنم، قبلاً جلسات طولانی بود ولی دیگر 2 جلسه‌ای انجام می‌دهم پس حتماً بگو دوشنبه اینجا باشد تا بعد از مرحله اول بگویم که برای مراحل بعدی چه چیزی باید به همراه خودش بیاورد.

می‌گوید الان هم مشتری دارم و دیگر ساعت باطل کردن طلسمش رسیده است باید از اتاق بیرون بری چون خیلی دعایش سنگین است کسی نباید داخل اتاق باشد و درب را قفل می‌کنم حتی اجازه نمی‌دهم مادرش وارد شود.

می‌پرسم چقدر باید پرداخت کنم، از صندلی‌اش بلند می‌شود و با لبخند راهی‌ام می‌کند و می‌گوید من که کاری نکردم فقط باهم صحبت کردیم و نیازی به پرداخت پول نیست از اتاق خارج می‌شوم و زیر نگاه‌های سنگین خانم‌ها از خانه دعانویس دور می‌شوم.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

 

من قدرت عجیب و غریب ندارم، اما خیلی اعتقاد دارم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
من با کلی خواندن این که طلسم هست یا نه وای چه طوی است و این چرت و پرت ها دیوانه شدم.احساس می کنم یکی پشت سرمه وهر لحظه صداش رو می شونم
بعضی وقت ها صدای جیغ زن یا ناله یا لالایی یک زن برای یک کودک واقعا پیشنهاد می کنم اصلا اصلا نزدیک این ها نشید وگرنه بد بخت می شید نکنید این کار ها رو وای
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام
رضا
۱۱:۳۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر. دوس دارم آموزش از شما یاد بگیرم..
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
خدا وند میفرمایید


ما لکم ترجون الله قارا



کارتون ب کجا رسیده
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
سلام دوستان تا جایی که این حقیر تحقیق کردم جن ها در صورت کفر زیاد به خدمت انسان هادرمیایند
^0_0^
۱۳:۳۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام
آموزش طلسم هم یاد بدید
ممنون
فقط آدرس بدید
نسیم
۱۰:۳۹ ۱۵ دی ۱۴۰۰
ادرسش کجاس،
علی
۰۵:۳۸ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
سلام پس بقیه قضیه چی شد دوستت رفت پیشش کارش خوب بود؟
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
خدا جن و بشر رو افرید در یک دنیا در کنار هم ولی پرده ای میان این دو انداخته بعضیها با حکم قران که حتی مردمانیکه میگن ایناهمهدروغه و به خدا اعتقاد دارن نمیدونن قران چه کتابیه و که شاید هر روز بخوننش ولی نمیفهمند فقط میخونن بعضیها این پرده را به وسیله قران کنار میزنن با اجنه ها ارتباط برقرار میکنن
ناشناس
۰۵:۱۶ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
آدرسش کجاست
رضا
۰۴:۵۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
دوستان یه راهی خلاصی هست واینکه یکم از ادرار بچه نابالغ ویا اینکه یکم از ادرار خودتون موقع حمام رفتن داخل ظرفی ادرار کنید ونیت قلبی خود بگید هر چه دعا جادو از سرم وجودم بیرون بیاد بعد دوش بگیرید بیایید بیرون یه بار انجام بدید ببینید که نجاسات چطور از جسمتون سحر جادو رو بیرون میکنه البته معذرت میخوام شاید ناخوشایند باشه ولی امتحانش ظرری نداره همیشه سلامت پیروز سربلند باشید .
ابوالفضل
۱۰:۳۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
الکیه هیچ کی جز خدا این قدرتو نداره الکیه
نرکس خجسته
۲۱:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
محبت شوهر و کار شوهرش هر کاری میرد ول مکند میخاستم یک سر کتاب ببینم
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۹
ب نظرتون این چیزا دروغه یا راست؟ من برا درد پسرم پیش یکی از این دوستان رفتم.. شاید باور نکنی... محل درد، مشکلش، کجا درد میکنه.، و محل اصلی درد رو بهم دقیقا گفت.
بنده
۱۷:۴۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
والا یه عده دوست عزیز اومدن ادعای روغن فکریشون میشه و تهمت نفهمی به اونایی که میرن پیش دعا نویس میزنن.
بنده از همین تریبون اعلام کنم که دعا نویسی اثر داره و اعمال بیهوده ای نیست و سحرو جادو هم وجود داره ولی خداییش خیلی زشته که این دوستان دعا نویس میان از مشکلات مردم برای خودشون نوندونی درست میکنن.
دیشب رفتم پی وی دعا نویس میگم داداش مشکلم فلان و فلان و فلانه برگشته میگه ۵۰ میگیرم بررسی کنم علت مشکلت چیه!!!! خب مرد حساب خودم دارم میگم مشکلم اینه دیگه ۵۰ میخوای برای اینکه فوقش بگی طلسمت فلان نوعه و مشکلت اینه؟خب خودمم دارم همینو میگم که حالا عیب نداره انشاالله بعدیش ببینیم رایگان انجام میده...
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
دعا نویسی و دعا گرفتن گناه است و عواقب دنیوی و اخروی داره
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۳ تير ۱۳۹۷
پس از کجا این همه واقعیت رو پشت تلفن بهت میگن
من وقتی اسم خودمو گفتم چند مورد از خصلتها و واقعیت ها رو درمورد خودم وهمسرم گفت واقعا درست بودن
ر.ب
۲۲:۳۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام. اینکه دعا اثر میکند و غیره واقعی است اما دعا گرفتن تاجز جایی من میدونم جز در مورد باطل کردن حرام اس
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
رمان و دعانویس اگه چیزی حالیش بود اول خودشو از این وضعی که داره نجات می داد. بعضی از مردم چقدر ساده اند
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
اتفاقا حالیشه.نحسیه طرفو بر میداره واسه خودش.
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
ان کیدشیطان کان ضعیفا .مکروکیدشیطان ضعیف است.‌(البته برای انسان باایمان)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
توگزارش ننوشته که حکم این دعا نویسا چیه.یا این طلسمایی که بعضیا میکنن لازمه باطل بشه از نظر دینمون و شرعی یا نه؟ اصلا میشه ادم خودش اینا رو باطل کنه یا کلا چه راهی هست که نذاریم این دعاها و طلسما رومون اثرکنه؟
من واقعا همیشه توکلم بخداست اما از این طلسما دیدم که واقعا رو طرف تاثییر گذاشته.خیلی سوال هم دارم درموردش.کاش گزارش کامل تری بدین درموردش
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
وای به حال آدم هایی که این گروه از آدمها را قبول دارند وبا آنها همکاری می کنند که خواسته شیطان را اجابت می کنند
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
وامابعدبعرض میرسانم طی چهل سال مراوده ومناظره بااین قشر رمال وکلاهبردار هیچ یک ازاعمال شان موردتاییدنیست وفقط اتلاف وقت وهدررفت مال وناموس اینها حتی سوادعلمی وعربی هم ندارند واگرچندتاسیوال شرعی ازشان بکنید طهارات ونجاسات راازهم تشخیص نمیدهندواونوقت ادعای موکل وتسخیرات رامیکنند درزمانهای گذشته افرادی عارف ودرویش مسلک آنزمان وتعدادی افرادپیرخرابات که اهل مادیات نبودندبادعای خیرگره گشایی میکردندنه این شیادان ورفتن نزداین رمالان فقط نحوست وبدبختی وفلاکت بهمراه داردولا غیر توکل کردن برخدا ورعایت شرعیات خودش حاجت روایی میکند ازماگفتن بودوالسلام
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۷
البته اشتباه نشه رمل و استرلاب يك علم بزرگي است ولي ان افرادي كه در اين علوم استاد باشه خيلي كم هستند و حتي بعضي ازانها گمنام هستند و فقط در موارد خاص از اين علم استفاده ميكنند. چون عقوبه دارد. اگر به كسي ظلم نكنيم و توكل به خدا كنيم با توسل به حضرات معصومين گره ها براحتي باز ميشه. بهترين كار براي برطرف كردن گره ها بايد دو مورد را رعايت كنيم يكي ترك محرمات و دوم انجام واجبات اگر كسي اين دو مورد را رعايت كنه هيچ موقع به مشكل بر نميخوره ولي بعضيها ميگويند ادم بايد قلبش پاك باشه درسته ولي پاك بودن قلب در ظاهر ادم هم بايد نمايان باشه
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
خدا بهشون عقل بده
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
خدایا ظهور آقا امام زمان (عج) را برسان
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
خدایا ظهور آقا امام زمان (عج) را برسان
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
خدا همه ی ما را هدایت کنه
ابوالفضل
۱۰:۳۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
حرف حق را گفتی دعا نویس الکیه فقط خدا می‌تونه تقدیر تو بسازه
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
فقط توکل بر خدا کنید
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
گزارش خوبی بود
Ali
۲۱:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
با سلام دوستان
من یه راه خیلی خوب سراغ دارم اونم ختم چهل روزه زیارت عاشورا ست
که تو چهل روز میخونین زیارت عاشورا را به همراه صد صلوات حتما حاجت میگیرین امتحان کنین
Ali
۲۱:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
با سلام دوستان
من یه راه خیلی خوب سراغ دارم اونم ختم چهل روزه زیارت عاشورا ست
که تو چهل روز میخونین زیارت عاشورا را به همراه صد صلوات حتما حاجت میگیرین امتحان کنین
Ali
۲۱:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
با سلام دوستان
من یه راه خیلی خوب سراغ دارم اونم ختم چهل روزه زیارت عاشورا ست
که تو چهل روز میخونین زیارت عاشورا را به همراه صد صلوات حتما حاجت میگیرین امتحان کنین
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
فقط زیارت عاشور وبا خواندن قرآن و باتوکل بر خدا انشالله تمام مشکلات به خوبی وخوشی حل میشود
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
من فقط همیشه به خدا توکل میکنم
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
فقط باید توکل بر خدای مهربون کرد .
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
ملت ساده و دعانویسان متقلب و شیطان صفت
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
دعا نویسی زیاد شده
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
آدرس این دعا نویس رو چطوری میشه پیدا کرد ؟
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
آخه برخی از مردم ما چقدر نادان و جاهل هستند که اعتقاد به این جور چیزهای خرافی دارند. یعنی به اندازه ارزن هم مغز توی سر شما وجود نداره ، وگرنه فکر می کردید که چرا یک عده دست به دعانویسی و امثالهم می زنند! اینها فقط از ریو حماقت مردم جرات و جسارت چنین کارهایی رو پیدا میکنند. به خدا به پیر به پیغمبر جادو و جمبر و دعانویسی و ... فقط و فقط خرافات هست و بس. آخه به چه زبونی باید زبون نفهم ها رو حالی کرد و بهشون فهموند؟
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
يواش. اروم. تو خودت هم نميفهمي. وقتي تو قران از سحر و جادو گفته شده تو چي ميگي. هنوز بهش دچار نشدي تا بفهمي
مسعود نادری
۱۹:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
انسان محترم چرا اعتقادو فهم دیگران را زیر سوال میلری و توهین میکنی منهم به این خرافات اعتقاد ندارم ولی حق توهین کردن به انها را هم ندارم .طرف با قدری پول وکلی ایمان ودلخوشی میره پیش دعا نویس حالا هرچی که میکه ...واسه ما ارزش نداره وای واسه کسی که تموم اعتقادش اینه خیلی مفهوم داره وخیلیهاشون جواب میگیرن بنا بهمون اعتقادی که دارن .شماها نشستید تو خونتون و فتوا میدین ..اما برید و ببینید وقتی دستت بجایی بند نیست واخر خط رسیدی .دلت واسه هر کورسو نور امیدی تاپ تاپ میکنه .گرفتار نشدی و ندیدی جه معجزاتی ازین بقول تو نفهمها بیرون میاد ..چجوریشو نمیدونم ولی دیدم که چکارهایی میتونن بکنن. البته نه همشون اونایی که واقعا ارتباط دارن .
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
السلام علیک یا منتها الرغائب
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
همه بدبختی ما آدم ها از جهل خود آدم ها نشات میگیره
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
رمان و دعانویس اگه چیزی حالیش بود اول خودشو از این وضعی که داره نجات می داد. بعضی از مردم چقدر ساده اند خدا!
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
عزیزم رمال نه رمان از بیسوادیت معلومه هیچی حالیت نیست.کتاب بخون الکی نظر مده
غریبه
۱۴:۲۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
پیش دعا نویس رفتن اشتباه محض هست همشون آمهای کثیفی هستن اگر واقعا چله نشسته باشه با جن ارتباط داشته باشه چون من رفتم پیش همچین شخصی کارته درسته که انجام میده ولی همیشه گرفتارت میکنه تا بش پول ندی مشکلی که خودش درست کرده حل نمیکنه برا همین دختره میگفت مشکلات انسان تمامی نداره
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
دعا و جادو جمبل واقعيه و غير شرعي يا نه؟الكيه و غير شرعي
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
چقدر انگشتر داره همش دروغه
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
خرافاته.
طرف دو رکعت نماز نمیخونه از خدا بخواد میره دنبال کلاهبردارها
عباس
۱۲:۵۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
من به طور کامل در رابطه با این قشر تحقیق داشته ام و اکثر کتابهایشان را مطالعه کرده ام . این قشر دانسته و یا ندانسته کارهای را برای دیگران انجام می دهند که دنیا و آخرت خود و دیگران تباه میکنند . از گفتن بعضی از کارهای این افراد معذور . اما در ظاهر به افراد امید میدهند اما اینها را به سمت توهم سوق میدهند به طور مثال کافور را در لایه کاغذ میریزند و به شخص میگویند این را زیر بالشت بگذار اگر تا صبح اثری ازش نماند خداوند حاجتت را میدهد و اگر از ان باقی بود حاجتت را نمی گیری !در صورتی که کافور با ذره ای گرما بخار می شود و وقتی در زیر بالش باشد در ناصر گرما تبخیر می شود . ... و اما طلسم از جادو زودتر اثر میکند و خود به خود به وجود نمی اید بلکه همین دعا نویسها ان را برای دیگران می نویسند و چاره ان در دعاهای مورد وثوق مفاتیح الجناح هست مردم می توانند هر شخصی خودش می تواند ان را بخواند بعمل کند نیازی به کسی نیست و اما جادو گری این هم خلاف شرع است که خود این دعا نویسها برای پول در حق هر کسی که به اینها پول بدهد ان را انجام می دهند و چاره ان هم قرائت قران سوره جن و نوح و دعاهای قید شده در مفاتیح الجنان است ( بعضی مواقع ... را در اتش می ریزند و افراد یکدیگر را به صورت دیوهای غول پیکر و عجیب و غریب میبینند و ... . من به کسانی که به این افراد مراجعه میکنند با توجه به اشنایی که بااین علوم ظاهراغریبه دارم توصیه میکنم از راه باطل طلب حق نکنند همانطور که شما اگر برای دست یابی به به حق ادعایی خود نمی توانید بی قانونی کنید مراجعه به دعا نویس و جادو گر و رمال ... از نظر قانون الهی مجازات دارد و ....
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۶
هر کسی نتیجه اعمال خودشو می بینه.
چه دعانویسه و چه کسی که حاجت پیششون میبره