سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه به لحظه با بورس:

تالار شیشه‌ای آرام گرفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با صعود ۴۳.۱۹۶ واحدی به پله ۸۸ هزار و ۲۰۲ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با صعود  10.41 واحدی به پله 88 هزار و 47 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 70 میلیون سهم طی 7 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، شبریز، شپنا، بترانس، وخارزم و شبندر با روال صعودی کار خود را آغاز کردند و ولساپا با روالی نزولی رو به رو بود.

شاخص کل فرابورس در آغاز  معاملات با 90.10 واحد صعود به پله 1 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 139 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 36 میلیون سهم طی 6 هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش معاملات از 3 میلیارد ریال فراتر رفت

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 260 میلیون سهم طی 27 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، شبریز، شپنا، شبندر وخارزم و مبین با روال صعودی کار خود را ادامه دادند و تاپیکو با روالی نزولی رو به رو بود.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 60.12 واحد صعود به پله 1 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 659 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 108 میلیون سهم طی 20 هزار نوبت معاملاتی است.

صعود شاخص کل فرابورس در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با صعود  43.196 واحدی به پله 88 هزار و 202 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 546 میلیون سهم طی 44 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، شبریز، شپنا، شبندر و شتران با روال صعودی کار خود را پایان دادند و تاپیکو و غدیر با روالی نزولی رو به رو بودند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 60.11 واحد صعود به پله 1 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 976 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 194 میلیون سهم طی 28 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.