سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از مرکز جمع‌آوری کمک‌های زلزله زدگان

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با حضور در جمعیت هلال احمر استان اصفهان از روند ارسال کمک‌های بشر دوستانه مردم استان به غرب ایران بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه نویی دیشب با حضور در ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر استان اصفهان از روند کمک رسانی این جمعیت به زلزله زدگان غرب کشور بازدید کرد.

در این بازدید که مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشتد، سرمربی ذوب‌آهن درباره حادثه زلزله کرمانشاه گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا آلام زلزله زدگان کاهش پیدا کند و در این راه از هیچ کمکی نباید مضایقه شود.

سرمربی ذوب‌آهن از مردم خواست که کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل شعب جمعیت هلال احمر دهند و یا به حساب این جمعیت واریز کنند.

قلعه‌نویی در این باره گفت: هلال احمر به عنوان محور کمک‌رسانی به آسیب دیدگان و زلزله زدگان در منطقه حاضر است و مردم باید همه کمک‌های خود را در اختیاز این سازمان بگذارند و از تجمع در مناطق زلزله زده که باعث کندی عملیات امداد و نجات می‌شود، پرهیز کنند.

اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ذوب‌آهن همگام با همه مردم نوع دوست ایران، چندی پیش بخشی از قرارداد خود را به عنوان کمک به زلزله زدگان استان‌های غربی کشور اختصاص داده بودند

 

انتهای پیام/م

 

حضور امیر قلعه نویی در مرکز جمع‌آوری کمک‌های زلزله زدگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.