سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن لیگ برترى جدید در تیررس شفر

سرمربى تیم فوتبالی استقلال در نظر دارد در نیم فصل جذب یک بازیکن را در دستور کار قرار دهد که در این میان نام یک بازیکن لیگ برترى نیز دیده مى شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان وينفرد شفر سرمربى تيم فوتبال استقلال در نظر دارد در نيم فصل تغييرات اساسى را در ليست خود ايجاد كند.

به همين منظور شنيده مى شود شفر و فرزندش در اين ميان فيلم بازى چند بازيكن را در دستور كار قرار دادند و از طرفى برخى از بازيكنان نيز به سرمربى استقلال معرفى شده اند.

با وجود اين به گوش مى رسد شفر از ميان دلفى بازيكن استقلال خوزستان ، مهاجم جاماييكايى و ديگر بازيكنان پيشنهادى يك بازيكن را جذب مى كند.

همچنين قرار است در نيم فصل محسن کریمی و بهنام برزای نيز به لیست استقلال اضافه شوند.

 انتهای پیام/

سبد زمستانى شفر از حضور چند بازيكن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
فریبرز
۰۱:۱۶ ۰۷ دی ۱۳۹۶
با عرض سلام خدمت اقای شفر اقای شفر خواهش میکنم ازت پیمان بابایی بازیکن گسترش و مهدی زبیدی بازیکن پارس جنوبی و شجاعی بازیکن فجر و قلی زاده مهرداد مخمدی امیدسینگ رو جذب کنید
فریبرز کوراوند
۲۲:۵۹ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
اقای شفر خواهش ازت میکنیم با برنامه بازیکن جذب کن نه بدون برنامه جذب بازیکن در پیش گرفت به جای هشت تا هافبک یه هافبک و یه مهاجم تمام کننده و یه پلی میکر خوب جذب میکرد ما ازت درخواست میکنیم بازیکن هوش تکنیک سایما قلی زاده و شجاعیان بازیکن فجر شهید سپاسی و بابایی بازیکن گسترش همراه با زبیدی بازیکن پارس جنوبی و یه دفاع خوب خارجی و یه مهاجم تمام کننده جذب کن