سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه تسهیلات به کتاب فروشی های کرمانشاه

معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کتابفروشی های کرمانشاه می‌توانند برای راه‌اندازی و توسعه کتابفروشی یا بهبود وضعیت توزیع کتاب‌ها، وام‌های دو ساله با بهره هشت درصد دریافت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  پریسا محمدی، معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  با اشاره به تاثیر کم بن‌های کتاب دانش آموزی و دانشجویی در افزایش کتابخوانی، گفت: امروزه حمایت از عناصر حوزه کتاب تغییر ماهیت داده است و حالا باید این مسیر به سمت حمایت از کتابفروشان هدایت شود.

وی  در خصوص «تسهیلات به کتابفروشی‌ها» گفت: اعتبار تسهیلات ناشران و کتابفروشان در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال است که سهم وزارت ارشاد ۱۰۰ میلیارد ریال و سهم بانک نیز ۱۰۰ میلیارد ریال است.

محمدی راه اندازی و تاسیس کتابفروشی‌ها «بازسازی یا گسترش کتابفروشی‌ها و مراکز توزیع»، «توزیع و دسترسی به کتاب» را از عناوین ارائه تسهیلات عنوان تاکید کرد و گفت: این طرح با اولویت تقویت کتابفروشی‌ها انجام می‌‌شودپرداخت وام در سه مرحله به متقاضیان ارایه خواهد شد و بازپرداخت تسهیلات نیز در حداکثر ۴۸ ماه انجام خواهد گرفت.



انتهای پیام/ز

تاثیر کم بن‌های کتاب دانش آموزی و دانشجویی در افزایش کتابخوانی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.