سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش رضوانی به رای نهایی کمیته انضباطی درباره تیم ملی واترپلو

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو توضیحاتی را درباره رای نهایی کمیته انضباطی فدراسیون درباره اتفاقات مسابقات فیناترافی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار فینال دو تیم ملی واترپلو کشورمان و مالت در چارچوب رقابت های فینا ترافی که ماه گذشته به میزبانی مالت برگزار شد به دلیل برخورد فیزیکی بازیکنان نیمه تمام ماند و بعد از ساعتی با نظر کمیته فنی مسابقات هر دو تیم از دور رقابت ها کنار گذاشته شدند. بعد از بازگشت تیم ملی به کشور جلسه ای درمحل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با حضور نماینده دفترامور مشترک فدراسیون ها، نماینده حراست و نماینده حقوقی وزارت ورزش برگزار شد. روز گذشته رای نهایی این کمیته اعلام شد که طی آن پیروزخواه، کیهانی، الماسی، قاسمی و رستمیان ملی پوشان واترپلو با محرومیت تعلیقی و کادر فنی تیم نیز با تعهد و درج در پرونده روبرو شدند.

محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در واکنش به رای کمیته انضباطی گفت: این رای با دخالت کمیته انضباطی وزارت ورزش و جوانان صادر شده است. تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا رای صادره علاوه بر این که بازیکنان را متنبه می کند به تیم نیز آسیبی نرساند چرا که مسابقات آسیایی جاکارتا در پیش است.

او درباره این که آیا رای نهایی سخت گیرانه است یا خیر اضافه کرد: ممکن است در حال حاضر ملی پوشان از اتفاقات رخ داده پشیمان باشند اما باید بدانند که در جریان فینال فیناترافی دچار اشتباه شده اند. باید در برابر چنین حواشی محکم ایستاد.

رضوانی درباره رای صادره برای کادر فنی تیم ملی بیان کرد: همان طور که بنده با این که در محل مسابقات حضور نداشتم بازخواست شدم، کادر فنی نیز با وجود این که سعی در برقراری آرامش داشتند، مسئول اتفاقات رخ داده است.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در توضیح محرومیت تعلیقی تصریح کرد: اولین محرومیتی که برای بازیکنان در نظر گرفته می شود محرومیت تعلیقی است. بدین معنا که اگر بازیکن در مدت محرومیت تعلیقی، کوچک ترین حرکت غیر اخلاقی انجام دهد بدون تشکیل جلسه با محرومیت روبرو می شود.

انتهای پیام/

اظهارات رضوانی درباره اتفاقات فینال فیناترافی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.