سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی؛

80 درصد دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی غیربومی استان اردبیل هستند

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: حدودا 80 درصد دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی غیربومی استان اردبیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گودرز صادقی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب افزود: در زمینه آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها، آمارهای دانشگاه محقق اردبیلی مناسب است.

وی با بیان اینکه با ناهنجاری برخورد قاطع می کنیم، تصریح کرد: این برخوردها زمانی انجام می شود که فرد چارچوب ها را رعایت نکند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه در گزینش و انتخاب مسئولان دانشگاه دقت لازم انجام می شود، اضافه کرد: روی مسائل مذهبی حساسیت خاصی داریم و از اجرای برنامه های مذهبی استقبال می کنیم.

صادقی اظهار کرد: روسای دانشکده ها طی انتخاباتی با رای اعضای هیات علمی دانشکده ها انتخاب می شوند که قبلا تصمیم بر این بود که این انتخابات 4 سال یکبار برگزار شود اما طبق تصمیمات اتخاذ شده اخیر، انتخابات دو ساله خواهد بود و به زودی انتخابات برخی دانشکده ها برگزار می شود.

عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: از ابتدای امسال 495 برنامه فرهنگی در دانشگاه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه تشکل ها بخشی از برنامه های خود را در خوابگاه ها اجرا کنند، ادامه داد: برای اجرای برنامه در خوابگاه ها حمایت و استقبال می کنیم چرا که کار فرهنگی به هر تعداد باشد، باز هم جای کار وجود دارد.

انتهای پیام/ح

اجرای 495 برنامه فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.