سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر:

ترافیک معابر، حمل ونقل تجهیزات را با کندی مواجه کرده است

مسعود صادقی گفت:حضور مردم برای خدمت رسانی باعث افزایش ترافیک و کندی حمل تجهیزات برای نوسازی شبکه توزیع برق شده است.

 مسعود صادقی مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ؛ اظهار کرد:گستردگی تخریب زلزله در روستا‌ها به قدری زیاد است که در برخی از مناطق تا ۱۰۰ درصد ویرانی به بارآورده است و سازه‌ای برای وصل برق وجود ندارد در تلاش هستیم که برق رسانی در مناطقی که شرایط اتصال به شبکه برق را دارند انجام دهیم.

وی افزود:برق رسانی سرپل ذهاب کامل صورت گرفته است و از لحاظ روشنایی و تامین برق در وضعیت مناسبی قرار دارد؛ تنها بحث موردی و قظعی تک انشعاب وجود دارد که با اعزام اکیپ‌های سیار این قطعی‌های موردی نیز در حال وصل شدن انشعاب می‌باشد.

مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر تصریح کرد:برق رسانی در روستا‌ها با اولویت برق آبی صورت گرفت و بیشتر چاه‌های آب شرب برق دار شدند که تا پایان روز این برق رسانی به چاه‌های آب کامل خواهد شد.

وی ادامه داد:اردوگاه‌هایی رسمی برای استقرار مردم در نظر گرفته شده که با راه اندازی پروژکتور نور آن تامین شده است و با توجه با چادر زدن مردم در پارک‌ها و بوستان‌ها ، توانیر با تجهیز و ترمیم سیستم برق رسانی ، روشنایی را در اسکان‌های غیررسمی تامین کرده است.

صادقی در پایان ضمن قدردانی از حس نوع دوستی و احساس مسولیت مردم برای خدمت رسانی به زلزله زدگان، گفت:ترافیک زیاد ناشی از خودرو‌های خدمت رسان باعث کندی حمل و نقل خودرو‌های لجستیکی برای تجهیز و تامین قطعات شده است و توصیه من به مردم این است که برای کمک به زلزله زدگان از طریق هلال احمر و سایر ارگان‌های دولتی اقدام کنند و از حضور در منطقه که باعث ترافیک و اختلال در خدمت رسانی گروه‌های فعال در منطقه می‌شود، خودداری نمایند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.