سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره حقوقی راه وشهرسازی جنوب کرمان؛

رفع تصرف 2500متر اراضی دولتی درجنوب کرمان

رئیس اداره حقوقی اداره کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان گفت :دو هزار پنجاه متر مربع از اراضی ملی جنوب استان کرمان در شهرستان جیرفت،عنبرآباد و رودبار جنوب از دست متصرفان خارج شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مسلم امیری گفت : یک قطعه زمین با مشخصات 300 متر مربع از اراضی دولتی پلاک 184فرعی از 706اصلی و 300متر مربع زمینی واقع در پلاک3 فرعی در شهرستان جیرفت همچنین 250متر مربع یک قطعه زمین در شهرک خدا آفرین شهر عنبرآبادرفع تصرف شد.

و ی از رفع تصرف 1200متر مربع از اراضی ملی در شهر ستان رودبار جنوب در ابتدای جاده زهکلوت پس از اخذ مجوزاز مقام قضایی خبرداد وگفت: این اراضی به دولت باز گردانده شد.

امیری ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده رابا توجه به کاربری مسکونی جمعا یک میلیارد و چهار صد چهل میلیون ریال اعلام کرد و تاکید کرد: متصرفان با انجام عملیات ساختمانی از جمله اجرای دیوار چینی قصد تصرف این اراضی را داشتند.

این مسئول اجرایی خواستار همکاری مردم برای رفع تصرف از این اراضی شد و اظهار کرد:زمین های ملی از حقوق بیت المال به شمار می آید و از مردم می خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به اراضی دولتی و ساخت و ساز غیر قانونی مراتب را به یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهر سازی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

رفع تصرف اراضی ملی درجنوب کرمان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.