سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح دهان و دندان در مدارس لنده

مرحله اول طرح پوشش محافظتی دندان برای پیشگیری از پوسیدگی در مدارس ابتدایی لنده آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ کارشناس بهداشت دهان و دندان شبکهآغاز اجرای طرح وارنیش فلوراید در مدارس لنده بهداشت و درمان لنده با بیان اینکه طرح دهان و دندان برای ۲ هزار و ۲۹۷ دانش آموز ابتدایی و مهد کودک شهر و روستا این شهرستان انجام می‌شود گفت: این طرح با هماهنگی اداره آموزش و پرورش انجام و آموزش‌های لازم در مدارس به دانش آموزان ارائه می‌شود.


نوربخش عالیوند با بیان اینکه وارنیش فلوراید توسط کارشناسان مراکز خدمات جامع سلامت به صورت رایگان انجام می‌شود افزود: انجام طرح‌های پیشگیری از پوسیدگی دندان در کودکان ۶ تا ۱۲ سال از اهداف بلند مدت این برنامه است که در مدارس ابتدایی شهرستان لنده اجرا می‌شود.


وی ادامه داد: مرحله اول این طرح از ۲۴ آبان ۹۶ به مدت یک ماه در تمام مدارس ابتدایی لنده در حال اجرا است و مرحله دوم نیز از ۱۵ فروردین ۹۷ آغاز خواهد شد.


عالیوند افزود: استفاده از وارنیش فلوراید روش راحت و قابل قبولی است که نیاز به تجهیزات دندانپزشکی ندارد و با اعزام دندانپزشک و کارشناس به مدارس و آموزش اصول اولیه بهداشت دهان و دندان با هدف جلوگیری از بیماری‌های دهان و دندان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/د

بهداشت دهان و دندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.