سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آهو منش درگفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اجرای مجدد تکمیل ظرفیت در دانشگاه غیرانتفاعی

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی از تکمیل ظرفیت مجدد این دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خبر داد.

علی آهون‌منش‌ رئیس دانشگاه غیرانتفاعی و مؤسسات غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه‌ وزارت علوم با در خواست تکمیل ظرفیت مجدد برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه غیرانتفاعی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد صادر شده است.

 وی ادامه داد: متاسفانه آغاز مرحله تکمیل ظرفیت برای دانشگاه غیر‌انتفاعی دیر شروع شده و به همین دلیل تعدادی از دانشجویان به سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی رفته و در آنجا اقدام به ثبت نام و انتخاب واحد کرده‌اند.

 آهون‌منش با بیان اینکه این مرحله تکمیل ظرفیت برای دانشگاه غیر‌انتفاعی ثمره چندانی نداشته است، افزود: با توجه به اینکه تعدادی از دانشجویان قبلا ثبت نام کرده بودند با آغاز مرحله تکمیل ظرفیت جدید، برخی از دانشجویان در مؤسسه آموزش عالی دیگری قبول و در نتیجه از این دانشگاه انصراف داده‌اند.

 وی تاکید کرد: برخی از دانشگاه‌ها اقدام به جذب دانشجو کرده، و همین مسئله باعث کاهش دانشجویان دانشگاه غیر‌انتفاعی شده است.

 آهون‌منش ادامه داد: دانشجویانی که در مرحله تکمیل ظرفیت در این دانشگاه قبول شده می‌توانند از همین تر‌م تحصیل خود را شروع کنند و دانشگاه برای این افراد کلاس‌های جبرانی می‌گذارد.

 افتتاح حساب در دانشگاه غیر‌انتفاعی برای کمک به آسیب زدگان زلزله

وی بیان کرد: شورای مرکزی اتحادیه مصوبه‌ای در خصوص افتتاح حسابی برای کمک آسیب زدگان زلزله کرمانشاه بدهد، تا کارکنان،‌استادان و دانشجویان بتوانند کمک‌های نقدی خود را به این حساب واریز کنند.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.