سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیئت ووشو استان بوشهر:

ضرورت تعامل بیشتر تیم ووشوی پارس جنوبی با هئیت استان بوشهر

دبیر هیئت ووشو استان بوشهر بر ضرورت تعامل بیشتر تیم ووشوی پارس جنوبی با هئیت استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اصغر رضایی با اشاره به انتخاب مجدد دو مربی پارس جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر تیم وشوی پارس جنوبی به عنوان نماینده استان در لیگ برتر وشوی کشور حضور دارد، ولی متاسفانه این بدون هماهنگی با هیئت و نظر کمیته فنی و مربیان استان اقدام به جذب مربیان بی تجربه می‌کند.

وی بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر این تیم با هئیت وشوی استان تاکید کرد و افزود: در استان بوشهر مربیان با تجربه‌ای هستند که در چند سال اخیر تجارب زیادی در میادین کشوری و بین المللی کسب کردند، ولی متاسفانه باشگاه پارس جنوبی توجه‌ای به این مربیان ندارد. ما هیچ وقت کمک‌ها و تلاش‌های این باشگاه را فراموش نکرده ایم، ولی باشگاه باید بداند که هیئت در مقابل همه مربیان و ورزشکاران و تلاش‌هایی که صورت گرفته نمی‌تواند بی تفاوت باشد.

وی اضافه کرد: با پیگیری و هماهنگی‌هایی که با سرپرست تیم صورت گرفت گفتند این دو مربی از طرف ارگانی به باشگاه معرفی شده اند که این هیئت پیگیر این مسئله خواهد بود. از طرفی گفته شده مهندس یوسفی باز هم نگاهش بیشتر به دشتستان معطوف داشته که این موضوع باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

رضایی خاطر نشان کرد: هیئت ووشو استان در سال ۹۱ قهرمان لیگ یک دسته کشور شد و شکل گیری و بنای تیم پارس جنوبی از آنجا آغاز شد و پرسنل منطقه ویژه با ارائه رزومه قهرمانی توانستند در شورای نفت سهمیه لیگ برتر را بدست بیاورند به این دلیل توقع ما از سازمان منطقه ویژه بیشتر از گذشته است. بنا داریم با تغییراتی در ساختار مسئولین هیئت‌های شهرستان و همدلی سایر کمیته و تشکل‌های مختلف و همچنین با راه اندازی لیگ استانی جنب و جوش جدیدتری را در ووشو ایجاد کنیم.

انتهای پیام/پ

ضرورت تعامل بیشتر تیم ووشوی پارس جنوبی با هئیت استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.