سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرانه مطالعه در کاشان نزدیک به 10 دقیقه است

سرانه مطالعه در کاشان نزدیک به 10 دقیقه و میانگین کشوری پنج دقیقه است و این خطه در بین شهرستان های استان اصفهان نیز در رتبه نخست قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان امروزدر نشستی با خبرنگاران کاشان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: سرانه مطالعه در کاشان نزدیک به 10 دقیقه و میانگین کشوری پنج دقیقه است و این خطه در بین شهرستان های استان اصفهان نیز در رتبه نخست قرار دارد.

مصطفی جوادی مقدم افزود: سال گذشته نیز این شهرستان به عنوان یکی از چهار شهر نوآور کشور در ترویج فرهنگ کتابخوانی معرفی شد و البته در سه سال گذشته این خطه همواره جزو نامزدهای طرح 'انتخاب پایتخت کتاب ایران' بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان بیان کرد: فرهنگ کتابخوانی بین مردم به ویژه نوجوانان و جوانان باید بیش از پیش ترویج شود چرا که یکی از مزیت های افزایش سرانه مطالعه کتاب، کاهش آسیب های اجتماعی است.

او در ادامه از برگزاری نزدیک به 80 برنامه گوناگون فرهنگی در شهرستان کاشان به مناسبت هفته کتاب خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه و رونمایی از کتاب، جشن امضای نویسندگان معرفی بانوان مولف و نویسنده، طرح نذر کتاب، قدردانی از یاوران کتاب و برگزاری صبحگاه کتاب در برخی مدرسه ها از جمله برنامه هاست.

هم اکنون نزدیک به 15 باب کتابخانه نهادی و هفت باب کتابخانه مشارکتی با نزدیک به 15 هزار نفر عضو در شهرستان کاشان فعالیت می کند.

 

انتهای پیام/م

 

سرانه مطالعه کتاب در کاشان 2 برابر میانگین کشوری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.