سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین فن بازار در مازندران

سومین فن بازار در مازندران برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و سومین فن بازار مازندران برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور فعال دانشگاه ها، مراکز علمی و صنعتی، پژوهشگاه ها، شرکت های دانش بنیان، سرمایه گذاران حامی علم و فناوری در استان، با هدف کاهش فاصله بین دانشگاه، صنعت و جامعه مصرف کننده، تشویق جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به ایده پردازی و فن آفرینی برپا می شود.

معتمعدزادگان گفت: هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان با تاکید  بر پژوهش های کاربردی محور و فناوریی های تجاری سازی شده برگزار خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از برگزاری کارگاه های آموزشی، برنامه های جنبی از قبیل سخنرانی های علمی، آشنایی  محصول فناوریهای  تجاری سازی شده در استان، آشنایی با ایده پردازان نوین و نیز رونمایی از محصولات جدید در حوزه های مختلف  از سری برنامه های پیش بینی شده در این فن بازار استانی است.

وی از دیگر برنامه های هفته پژوهش و فناوری  برگزاری جشنواره ملی شناسایی و توانمندسازی ایده های برگزیده (شتاب) به منظور تجلیل از ایده های برگزیده و نیز تشویق و ترغیب ایده پردازان به تولید فناوری و تبدیل علم به ثروت، همزمان با هفته پژوهش و فناوری بصورت استانی و ملی  و کافه تک کسب و کار های دانش آموزی خبر داد.

هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و سومین فن بازار مازندران از ۱۲تا ۱۴ آذر از ساعت ۹ تا ۱۶، در محل دانشکده امام محمد باقر (ع) ساری پذیرای حضور دستگاه های اجرایی، فعالان حوزه های مختلف فناوری، دانشجویان، دانش آموزان و عموم مردم مازندران خواهد بود.

انتهای پیام/ م

برگزاری نمایشگاه فن بازار در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.