سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی‌وحرفه‌ای بوشهر:

زیرساخت‌های مهارت‌افزایی در استان بوشهر توسعه یافت

معاون آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: زیرساخت‌های مهارت‌افزایی در استان بوشهر توسعه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد لیراوی در بازدید اتحادیه هتل‌داران استان بوشهر از کارگاه‌های آموزشی مرکز خواهران شهر بوشهر اظهار داشت: فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رسیدن به ایرانی سربلند و خودکفا می‌تواند گامی بزرگ و موثر باشد و باید در شرایط اقتصادی کنونی جامعه همه به سمت فراگیری مهارت حرکت کنند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های فنی و مهارتی عاملی برای حل معضلات بیکاری و رونق دهنده برای اشتغال محسوب می‌شوند، گفت: توسعه آموزش‌ها در مراکز شهری، روستایی و عشایری در کنار متناسب سازی آموزش‌ها بر حسب نیاز جامعه می‌تواند در مباحث اشتغالزایی موثر باشد. بروز کردن امکانات و تجهیزات و بهره گیری از علوم نوین می‌تواند به متنوع کردن آموزش‌ها کمک کند.

معاون فنی و آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: با ارائه آموزش‌ها توسط فنی و حرفه‌ای به رونق اشتغال و تولید و در نهایت رفع معضل بیکاری کمک می‌شود. با توجه به تاکید مقام معظم رهبری پیرامون اینکه مردم رکن اصلی اقتصاد مقاومتی هستند، آموزش‌های فنی و حرفه از مرحله پر کردن اوقات فراغت نوجوانان تا سطوح بالاتری مانند مرکزیت طرح‌های پیشرفته علمی، می‌تواند موثرترین نقش را در فرهنگ سازی و آموزش هرچه بهتر و بیشتر میان عموم مردم در پی داشته باشد.

لیراوی تاکید کرد: مهارت امری پیچیده و گسترده است و باید به ملزومات آن در راستای رفع مشکلات جامعه و اشتغال کارآموزان نیز توجه کرد.

انتهای پیام /پ

توسعه زیرساخت‌های مهارت‌افزایی در استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
بداد ما کارمندان آموزش فنی وحرفه ای در سطح استانها برسید دریافتی هامون خیلی کمه کار زیاد،وظیفه ای مهم ولی دریافتی بسیارکم .چرا بداد ما نمرسید آهای مجلس،های دولت،رهبری چرا ما رو فراموش کردین؟ کسی هست صدای ما رو بشنوه ؟ بدجور شرمنده اهل وعیال هستیم .خدایا بداد ما بندگان درمانده ات برس.