سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر علمی همایش چیستی تحول علوم انسانی خبر داد؛

آغاز به کار همایش چیستی تحول علوم انسانی در شیراز

همایش علمی چیستی و چگونگی تحول در علوم انسانی از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای در شیراز آغاز شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛سعید زاهدزاهدانی دبیر علمی همایش چیستی و چگونگی تحول در علوم انسانی از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای گفت: در این رویداد علمی با ارائه آثار ۱۱ محقق، اساتید و فعالان دانشگاهی از سراسر ایران همراه است.

وی هدف از برگزاری همایش چیستی و چگونگی تحول در علوم انسانی از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای کمک به بومی شدن علوم انسانی دانست و افزود: این همایش محلی برای عرضه تولیدات علمی در حوزه علوم انسانی و نگاه علمی به دلایل لزوم تحول در علوم انسانی است.

همچنین محسن جاجرمی‌زاده دبیر اجرایی همایش چیستی و چگونگی تحول در علوم انسانی از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای نیز ایجاد پایگاه اسناد تحول در علوم انسانی و تبدیل شیراز به قطب تحول در علوم انسانی را از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های این همایش و رویداد‌های پیرامونی آن از جمله نمایشگاه به عنوان مخزن اسنادی در دانشگاه شیراز است، ادامه داد: تعامل و تبادل نظر اندیشمندان و صاحب نظران در حوزه تحول در علوم انسانی در قالب ارائه مقالات برتر، ایجاد کرسی‌های نظریه پردازی و برپایی ۲۰ کارگاه هم‌اندیشی و میزگرد دنبال می‌شود.

گفتنی است، این همایش  به مدت ۲ روز در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ت

برپایی همایش چیستی تحول علوم انسانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.