سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت وزش باد درسیستان به ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در شبانه روز گذشته در منطقه سیستان به ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان  گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک که از روز گذشته در شمال استان آغاز شده علاوه بر کاهش کیفیت هوا، دید افقی را در زابل و زهک به ترتیب چهار کیلومتر و ۸۰۰ متر رسانده است.

وی ادامه داد: امروز بعد ازظهر از سرعت وزش باد در شمال استان کاسته خواهد شد ودر روز‌های آینده وزش باد قابل ملاحظه‌ای در سطح استان نخواهیم داشت.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: آسمان در اکثر نقاط استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم تا متوسط است و سرمای هوا تا اوایل هفته آینده در نیمه شمالی استان تداوم خواهد داشت.

ملاشاهی بیان کرد: دمای هوا در زاهدان، خاش و ارتفاعات سردسیر مرکزی سیستان و بلوچستان در این مدت در ساعات قبل از طلوع خورشید بین صفر تا منفی سه درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی اظهار داشت: حداقل دمای هوای سیستان و بلوچستان در شبانه روز گذشته با یک درجه سانتیگراد مربوط به زاهدان و حداکثر دما با ۳۳ درجه به کنارک و چابهار در جنوب استان اختصاص داشت.

انتهای پیام/گ

طوفان شن در سیستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.