سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکیبافر خبر داد

نجات 3 شهروند از میان دود و آتش خیابان ابوریحان

رئیس ایستگاه 118 آتش نشانی گفت:آتش نشانان 3 شهروند را از دود و آتش یک واحد مسکونی در خیابان جمهوری نجات دادند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود شکیبا فر رئیس ایستگاه 118 آتش نشانی اظهار کرد:با اعلام آتش سوزی در یک واحد مسکونی در ساعت 16:45 عصر روز گذشته به سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 118 و 46 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به خیابان جمهوری اسلامی، خیابان وحید نظری، قبل از خیابان ابوریحان اعزام شدند.

 شکیبا فر رئیس ایستگاه 118 آتش نشانی با اشاره به جزئیات حادثه آتش سوزی افزود:یک واحد مسکونی 80 متر مربعی در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی شش طبقه دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به نقاط دیگر ساختمان بود.

وی با بیان اینکه دود غلیظی به راهروها و واحدهای مسکونی دیگر نفوذ کرده بود، افزود: نیروهای عملیاتی به سرعت پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، به تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی مجهز شدند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند و در کوتاه ترین زمان ممکن آتش سوزی را به طور کامل مهار کردند.

رئیس ایستگاه 118 آتش نشانی خاطرنشان کرد: همزمان با عملیات مهار آتش سوزی در ساختمان مسکونی، گروه دیگری از آتش نشانان برای جستجو و نجات محبوس شدگان احتمالی وارد ساختمان مسکونی شدند و پس از بررسی، یک مرد میانسال را از داخل محل حادثه و دو نفر خانم میانسال را از واحد مسکونی دیگر در طبقه ششم نجات دادند.

شکیبافر در پایان گفت: با توجه به مصدومیت مرد میانسال، نیروهای عملیاتی وی را برای مداوا در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

لازم به ذکر است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است و آتش نشانان با تلاش همه جانبه از سرایت آتش سوزی به واحد های مسکونی دیگر جلوگیری کردند.

انتهای پیام/

حریق ساختمان مسکونی خیابان ابوریحان اطفا شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.