سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی در سنندج

چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و با حضور جمعی از اساتید دانشگاهی و پژوهشگران به میزبانی سنندج درحال برگزاراست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در این همایش ملی علاوه بر حضور اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از کردستان و سایر استان‌های کشور چهار نفر از اساتید برجسته علوم مدیریت دانشگاه های تهران نیز سخنرانی خواهند کرد.

بر اساس اعلام رئیس چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی در مجموعه 97 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که در نهایت  55مقاله به عنوان سخنرانی و 42 مقاله نیز به عنوان پوستر ارائه می‌شوند.

در این همایش دو روزه فرهنگ سازمانی و منابع انسانی سه پنل تخصصی نیز در راستای مباحث اصلی همایش برگزار می شود و مدیران ادارات و سازمانهای دولتی با همراهی پژوهشگران و اساتید برجسته علمی مدیریت مسائل روز این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

قرار است در بخش پایانی همایش که روز پنجشنبه برگزار می شود مقالات برتر در بخش سخنرانی و پوستر نیز مورد تقدیر و تجلیل قرار گیرند.

چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی صبح امروز و با حضور جمعی از مدیران ادارات و سازمانهای دولتی اساتید دانشگاه و پژوهشگران، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/م

چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی در سنندج آغازشد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.