سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار بخشدار مرکزی آمل به دهیارن

بخشدار مرکزی آمل به دهیارن برای ساخت و سازهای غیر مجاز هشدار داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد‌رضا نصیری بخشدار مرکزی آمل گفت: تعدادی از دهیاران در مورد ساخت و ساز غیر مجاز کارت زرد گرفتند در صورتی که شاهد ساخت و ساز غیر مجازی در روستاها باشیم و شخص دهیار برخوردی نکند قطعا واکنش ما را در مجموعه بخشداری در پی دارد.

وی با بیان اینکه شاهد چهره‌ های جدیدی در منصب دهیار روستا‌های آمل هستیم، افزود: اقدامات بسیاری در زمینه‌ های توسعه عمرانی و رفاهی در روستاهای بخش مرکزی آمل انجام شد و امیدواریم با تلاش بیشتر شاهد تداوم این روند باشیم.

نصیری با بیان اینکه در برخی از روستاها متاسفانه با گذشت چندین سال بستر شایسته ‌ای جهت پاسخگویی به مراجعان نداریم، گفت: خواستار همت بیش ‌تر این دهیاران در خصوص ایجاد ساختمان دهیاری هستیم.

بخشدار مرکزی آمل با گلایه از حضور نداشتن کافی برخی از دهیاران در روستاها، افزود: گزارشات رسیده از این حکایت دارد که برخی از دهیاران در این زمینه کوتاهی می‌ کنند و زمان مناسب جهت پاسخگویی در محل خدمت را اختصاص نمی ‌دهند و از آنجایی که این مورد را بی ‌انصافی در حق مردم می ‌دانیم  قطعا ما این روند را رصد می‌ کنیم و درصورت تداوم برخورد خواهیم کرد از طرفی نیز گزارشاتی در خصوص دهیاران فعال نیز داریم که همواره قدردان آنها هستیم.

نصیری به اهمیت مدیرت بحران اشاره کرد و گفت: در گذشته شاهد آن بودیم که با اقدامات پیش‌ گیرانه از بسیاری فجایای بزرگ انسانی و مالی جلوگیری شد لذا از دهیاران می‌ خواهم تا دفاتر دهیاری را به وسایل اولیه مدیرت بحران تجهیز کنند.

وی با اشاره به بحث مهم ساخت و ساز غیر‌مجاز در آمل، افزود: تعدادی از دهیاران در این ‌باره کارت زرد گرفتند و برخورد با این روند از تاکیدات استاندار مازندران است و بنده نیز به هیچ عنوان کوتاه نخواهم آمد و در صورتی که شاهد ساخت و ساز غیر مجازی در روستاها باشیم و شخص دهیار برخوردی نکند قطعا واکنش ما را در مجموعه بخشداری در پی دارد و سریعا در این ‌باره با مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران مکاتبه می ‌کنیم.

انتهای پیام/ م

اولتیماتوم بخشدار مرکزی آمل به دهیاران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.