سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ۲۰۰ میلیون تومان کتاب برای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفاهم نامه ٢٠٠ میلیون تومانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای خرید کتاب امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه فعالان عرصه کتاب با امام جمعه یاسوج از تفاهم نامه ٢٠٠ میلیون تومانی این اداره کل با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد برای خرید کتاب در استان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره انتخاب کتاب سال استان ادامه داد: به زودی فراخوان انتخاب کتاب سال استان منتشر می شود و پس از دریافت کتاب‌های تازه به چاپ رسیده کار داوری و انتخاب کتاب‌های برتر انجام خواهد شد.

دهبانی پور با بیان اینکه این مبلغ برای خرید و اهداء کتاب به استان اختصاص داده شد اضافه کرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات خرید تجهیزات مساجد به حوزه کتاب اختصاص دارد که خرید قفسه، میز مطالعه، کتاب و ملزومات فرهنگی مرتبط با کتابخوانی را شامل می‌شود.

وی گفت:باتوجه به ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه به صورت پایه‌ای ویژه برنامه‌های دوشنبه کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت سازمان بهزیستی در مهد کودک‌های استان برگزار می‌شود.

دهبانی پور به برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به جلسه هماهنگی انجام شده هفته گذشته در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور، نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد بهمن ماه ٩٦ با حضور ناشران ممتاز کشوری در یاسوج برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

 ۲۰۰ میلیون تومان کتاب برای کهگیلویه و بویراحمد خریداری شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.