سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استانداری خبر داد:

جمع آوری کمک‌های مردم سیستان وبلوچستان برای زلزله زدگان غرب کشور

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال وقوع زلزله در غرب کشور، کمک‌های مردم نوع دوست سیستان و بلوچستان توسط جمعیت هلال احمر استان جمع آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در حاشیه بازدید از مرکز اسناد کتابخانه‌های استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در شرایط کنونی بزرگترین دغدغه مردم و مسئولین امداد رسانی به شهروندان حادثه دیده در غرب کشور است.

وی افزود: در همین راستا چادر‌های جمع آوری کمک‌های مردمی توسط هلال احمر در سطح شهر‌های استان سیستان و بلوچستان برپا می‌شود تا شهروندان بتوانند با اهداء آنچه در توان دارند به یاری حادثه دیدگان بشتابند.

جمشید نژاد ادامه داد: پس از وقوع این زلزله مردم استان سیستان و بلوچستان علاوه بر ابراز همدردی به نهاد‌های مربوطه مراجعه و برای امداد رسانی به زلزله زدگان غرب کشور اعلام آمادگی کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: همچنین شهروندان استان تاکنون با کمک‌های نقدی و اهدا خون به امداد رسانی به حادثه دیدگان پرداخته اند.

وی با اشاره به هفته کتاب و کتاب خوانی تصریح کرد: اهمیت کتاب در دین اسلام تاجایی است که همه مسلمانان به قرآن به عنوان کتاب آسمانی اعتقاد دارند و به آن سوگند می‌خورند.

انتهای پیام/ع

وقوع زلزله هفت ریشتری در کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.