سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

15 کامیون اقلام ضروری زلزله زدگان از خوزستان راهی کرمانشاه شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از ارسال 15 کامیون حاوی انواع کنسرو، پتو، چادر، نان و آب معدنی به کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در محل بارگیری و ارسال اقلام ضروری و مورد نیاز زلزله زدگان کرمانشاه در اهواز گفت: در حال حاضر تمامی دستگاه های عضو ستاد بحران و مردم شریف خوزستان همگی برای امر خدمت رسانی به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه اعلام آمادگی کرده و هر یک به نوبه خود به خدمت رسانی و تهیه اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان مشغول هستند.

وی بیان داشت: در این 2 روز گذشته چندین محموله از طریق جمعیت هلال احمر استان به کرمانشاه ارسال شده و در روز سه شنبه نیز با همکاری ویژه اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل حمل و نقل جاده ای استان در خصوص تهیه ماشین آلات مورد نیاز،15 دستگاه تریلر و 10 تن تیه شده و بیش از 150 تن محموله مواد غذایی شامل انواع کنسرو، آب معدنی، پتو، چادر، نان، خرما و سایر ملزومات تهیه شده و ارسال شد.

حاجی زاده اظهار کرد: این اقلام ارسالی در اختیار ستاد بحران و سازمان هلال احمر کرمانشاه قرار می گیرد و با نظر آن ها به دست نیازمندان و مناطق دورافتاده می رسد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در ادامه افزود: همچنین چندین محموله دیگر ظرف روزهای آینده از خوزستان به کرمانشاه ارسال می شود و امید است که بتوانیم در خصوص کمک رسانی به این حادثه دیدگان قدم های بیش تری برداریم.

این مقام مسئول اذعان داشت: تمامی کمک های مردمی و دستگاه های اجرایی روزانه در انبارهای استان جمع آوری شده و به سرعت برای ارسال به کرمانشاه بارگیری می شود.

کیامرث حاجی زاده بیان کرد: البسه و پتو از اقلام مورد نیاز و ضروری حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه است که امید است مردم شریف استان در این زمینه کمک های خود را تحویل دهند و انتظار می رود مردم اقلام نو تهیه کنند و از آوردن اقلام مستعمل خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

15 کامیون اقلام ضروری به کرمانشاه ارسال شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.