سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو هزار زائر پاکستانی جامانده از اربعین راهی کربلا شدند

مسئول پایانه مرزی میرجاوه گفت: تعداد هزار و 874 زائر پاکستانی با 23 دستگاه اتوبوس از دیروز و از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد خاک کشور شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضاکیخا مسئول پایانه مرزی میرجاوه گفت : بیش از دو هزار زائر پاکستانی جامانده از اربعین راهی کربلا شدند.

کیخا افزود :تعداد هزار و 874 زائر پاکستانی با 23 دستگاه اتوبوس از دیروز و از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد خاک کشور شدند.

وی ادامه داد:با شروع سفر زائرین پاکستانی و از ابتدای محرم تا دیروز 56 هزار و 800 زائر با 660 دستگاه اتوبوس وارد خاک کشور شدند تا از طریق مرزهای ایران راهی زیارت اباعبدالله الحسین(ع) شوند.

کیخاتصریح کرد :زائرینی که از دیروز وارد خاک کشور می شوند جاماندگان کاروان اربعین هستند که دولت پاکستان از سفر انها ممانعت کرده بود و نتوانستند خود را به مراسم اربعین برسانند و اکنون راهی سفر کربلا می شوند.

 مسئول پایانه مرزی میرجاوه افزود: ورود زائرین پاکستانی ادامه دارد و تعداد دو دستگاه اتوبوس صبح امروز وارد پایانه مرزی شدند و پنج دستگاه اتوبوس نیز منتظر انجام کارهای گذرنامه و ورود به کشور هستند و پیش بینی می شود بیش از دو هزار زائرپاکستانی تا پایان امروز وارد کشور شوند.

انتهای پیام/ع

ورود زائران پاکستانی به سیستان وبلوچستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.