سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیخانی در بیست و دومین جلسه شورای شهر خبر داد

ضرورت برخورد شهردار تهران با مدیران متخلف شهرداری

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران باید با مدیران متخلف شهرداری برخورد کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس تذکراتی که در صحن داده شد، شهرداری تهران توافق‌نامه چهار ساله‌ای را با صدا و سیما منعقد کرده و بر همین اساس در شبکه تهران بیانیه شهردار در خصوص انتصاب‌ها را قرائت کردند و به این شکل رضایت خود را از انتصاب‌های شهرداری تهران اعلام کردند.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور طی سال‌های گذشته گزارش های متعددی از تخلفات صورت گرفته در شهرداری تهران را به شهرداری و شورای شهر تهران ارسال کرده است که بخشی از این گزارش‌ها در دوره قبل به رئیس شورا ارسال شده و به نظر می‌رسد هم اکنون قابل دسترس نیست.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گزارش‌ها برای پیگیری به شورای شهر ارسال شده و باید مجدداً جمع‌آوری شود و مورد رسیدگی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: بخش دوم این گزارش‌ها در حال حاضر موجود است و امکان دسترسی به آن وجود دارد.

علیخانی یادآور شد: این گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی تخلفات مذکور شهرداری محرز است، اما هیچ گونه پیگیری در مورد آن‌ها انجام نشده است.

وی تصریح کرد: تعدادی از مدیران که نامشان در این گزارش‌ها به عنوان متخلف آمده است، همچنان در مدیریت ارشد شهرداری در دوره فعلی نیز حضور دارند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی تاکید کرد: از هیأت رئیسه شورای شهر تهران درخواست رسیدگی، پیگیری و کشف گزارش‌های از دسترس خارج شده را دارم و امیدوارم اقدامات لازم را در این مورد با جدیت دنبال کنند.

علیخانی اظهار کرد: از شهرداری تهران خواسته می‌شود که تمام گزارش‌های سازمان بازرسی کل کشور از سال 90 تا 96 را مورد رسیدگی و پیگرد قانونی قرار دهد و از تضییع حقوق شهرداری و شهروندان جلوگیری کند.

وی افزود: شهردار تهران باید نسبت به برخورد با مدیران متخلف که نام آن ها در گزارش‌ها آمده است اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

لزوم برخورد جدی شهردار تهران با مدیران متخلف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.