سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیران کاروان مسئول تامین امنیت زائران پیاده به مشهد هستند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی گفت: مسئولیت کلی تامین تردد کاروان بر عهده مسئولان این کاروانها است و این افراد موظف به رعایت دستورالعملهای ایمنی هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ابراهیم نصری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی گفت: حرکت کاروانها باید برخلاف جهت ترافیک و یک ساعت بعد از طلوع و یک ساعت قبل از غروب آفتاب باشد و ترددها در خارج از مسیر سواره رو و در محدوده حاشیه راه و محل عبور کندرو جاده انجام شود.

وي افزود:هر کاروان به ازاء هر 50 نفر باید یک مسئول ایمني داشته باشد و حداقل باید این افراد جلیقه شبرنگ و تجهیزات لازم براي هدایت جمعیت را داشته باشند.

نصري درخصوص عبور از پلها ویا دیگر معابر باریک که دارای محدویت عبور وجود دارد گفت: کاروان الزاما بايد در اين معابربه صورت صف های یک نفره از محل عبور کنند و حتما نیروهای مسئول ایمنی در دو سوی کاروان به اجرای دقیق دستورالعمل اقدام کند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی ادامه داد: ضمن جلوگیری ازحرکت گروهی و با فاصله کاروان ، خودروهای پشتیبان نیز نباید کاروان را در مسیر همراهی کنند که این همراهی بر خلاف جهت ترافیک جاده خواهد بود و به شدت خطر آفرین می باشد.

وي در ادامه گفت :در شرایط جوی نامطلوب مثل مه گرفتگی و بارش مسئولان کاروانها از تردد کاروانها جلوگیری کرده و نسبت به استقرار آنان درمحل امن اقدام کنند.

وي ادامه داد :پیش از آغاز حرکت کاروانها در هر شهرستان ماموران راهداری باید نسبت به پاکسازی حریم جاده اقدام کرده باشند و راهدارخانه های مسیر نیز در صورت بروز هر حادثه احتمالی در آماده باش کامل به سر برند .


انتهای پیام//ف.م


تردد شبانه زائران پیاده ممنوع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.