سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان نسبی عملیات جستجو در کرمانشاه

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه از پایان نسبی عملیات جستجو و نجات در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد و گفت: البته عملیات جستجو و نجات تا اطمینان نهایی از پاکسازی ادامه دارد.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رضا محمودیان  مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه  گفت: عملیات جستجو و نجات تا صبح امروز ادامه دادشت و تقریبا تمام است اما برای پاکسازی تیم هایی فعال است و قرار شد، مجدد روستاهایی را مورد بازرسی داشته باشند که اگر کسی زیر آوار مانده باشد بیرون بیاورند.

وی افزود: تاکنون ۷۴۶۰ مصدوم و ۴۲۳ نفر فوت شده از زیر آوار بیرون کشیده شده است. تیم های امدادی هم هنوز در منطقه حضور دارند.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه یادآور شد: طی جلسات روز گذشته و شب گذشته تصمیمات خوبی اتخاذ شد. مصوب شد برق رسانی هر چه سریعتر انجام شود و با اینکه آب رسانی سیار حال انجام است، قرار شد بحث اتصال آب را به زودی حل کنند.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۸۳ هزار تخته چادر و بیش از ۱۰۰ هزار تخته پتو بین مردم توزیع شده است. اما چون خسارت زیاد است، نیاز به تامین اقلام بیشتری است.

محمودیان گفت: ظرف کمتر از ۲۴ ساعت هم زمینی و هم هوایی بالغ بر ۷ هزار مصدوم به کرمانشاه، همدان و تهران اعزام شدند.
وی تصریح کرد: تعدادی از مصدومین که قطع عضوبودند و نیاز به پیوند داشتند بلافاصله به تهران اعزام شدند. دو نوزاد نیز در این مدت متولد شد.

انتهای پیام/ز
بالغ بر ۷ هزار مصدوم در  کرمانشاه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.