سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت وقوع زلزله در استان کرمانشاه

استاندار خراسان رضوی در پیامی به استاندار کرمانشاه از اعلام آمادگی این استان برای یاری رسانی به زلزله زدگان آن استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا رشیدیان در این متن آورده است: استاندار محترم کرمانشاه خبر اندوهبار جانباختن و زخمی شدن تعداد بسیاری از هموطنان در حادثه  زلزله آن استان موجب تأثر و تألم اینجانب  و مردم شریف خراسان رضوی شد.

اینجانب وقوع این حادثه اندوهبار را به مردم آن خطه، به ویژه خانواده های داغدار، تسلیت و تعزیت عرض کرده، ضمن ابراز همدردی با مصیبت دیدگان این واقعه اسفبار، درجوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از درگاه احدیت  برای درگذشتگان این حادثه غفران واسعه الهی و  برای بازماندگان محترم  صبر و شکیبایی و همچنین برای مجروحین و مصدومین این حادثه شفای عاجل مسئلت می نمایم.

وی گفت: بدیهی است به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی همه‌ی کسانی‌که میتوانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست میکنم که به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند  و همچنین تاکید ریاست محترم جمهوری و نیز وظیفه انسانی و ملی  خودمان تمامی امکانات استان برای امداد رسانی به حادثه دیدگان مهیا و آمادگی لازم برای این مهم فراهم می باشد.

انتهای پیام// م.م

پیام تسلیت در پی وقوع زلزله کرمانشاه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.