سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور

آیت الله اعرافی با صدور پیامی جان باختن شماری از هموطنان را در زلزله ی غرب کشور تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ آیت الله اعرافی،مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان زلزله غرب کشور، پیام  تسلیت صادر کرد. متن پیام  به این شرح است:

اذا اصابتکم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاسف آمیز زلزله غرب کشور در کرمانشاه و استانهای همجوار و جان باختن شمار زیادی از هموطنان در اربعین امام حسین(علیه السلام) موجب تالم و تاسف فراوان اینجانب شد. این زلزله زمانی رخ داد که مردم مهمان نواز این خطه در حال استقبال و پذیرایی از هزاران زائر اربعین بودند.

انتظار می رود تا در کنار همه نیروهای امدادی از نظامی و غیر نظامی، حوزه های علمیه، علما و روحانیون بلاد و استان های معین برای کاهش آلام و دردهای این مردم مشارکت فعال و چشم گیری داشته باشند و به هر شکل ممکن و توان خود اقدامات تامینی را انجام دهند. بی گمان حضور فعال روحانیون در مناطق زلزله زده و همدردی و همدلی با مصیبت زدگان و انجام مسئوولیت های شرعی ـ الهی می‌تواند باری از مصیبت سهمگین آن از دوش مصیبت زدگان و ملت عزیز و مسلمان و مومن ایران اسلامی برداشته و رنگ خوش زندگی را در دل ها پدید آورده و اندکی از آلام و دردهای سهمگین مادی و روحی ایشان بکاهد.

اینجانب در پایان این حادثه تلخ را به ملت عزیز ایران و همه خا‌نواده های مصیبت زده تسلیت عرض کرده و از خداوند منان غفران از دست رفتگان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت می نمایم.

انتهای پیام/ش

 پیام تسلیت آیت الله اعرافی به بازماندگان زلزله ی غرب کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.