سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹ فقره سرقت در کارنامه سارق حرفه‌ای وسایل داخل خودرو در تربت جام

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات و لوازم داخل خودرو توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت:: در پی وقوع سرقت‌های سریالی قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح تربت جام، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی تربت جام در این زمینه با انجام تحقیقات علمی و تخصصی به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به شناسایی عامل این سرقت‌ها شد.

سرهنگ کیانی گفت:: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه متهم را مخفیگاهش و در حال مصرف مواد مخدر دستگیر کردند.

وی افزود: متهم ۳۸ ساله و از سارقان سابقه دار است که در بازجویی‌های انجام شده تا کنون به ۱۹ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ کیانی گفت:: متهم در ادامه بازجویی‌های فنی و پلیسی ۲ مالخر اموال مسروقه را معرفی کرد که در نتیجه این دو مالخر ۴۵ و ۴۸ ساله نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تربت جام افزود: پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم و دو مالخر اموال مسروقه چند دستگاه پخش خودرو، یک دستگاه لب تاب، چندین عدد کوله پشتی، مدارک شناسایی، فلش مموری، تبلت، باطری خودرو، جک وزاپاس خودرو کشف کرد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام //م. ط.


سارق قطعات و لوازم داخل خودرو در تربت جام با ۱۹ فقره سرقت دستگیری شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.