سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور نویسنده و منتقدان ادبی در حوزه هنری؛

«تالار پذیرایی پایتخت» میزبان منتقدان

به همت مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری كتاب «تالار پذیرایی پایتخت» نوشته محمد علی گودینی شنبه (1 بهمن ماه) ساعت 15:30 در سالن شماره 2 تالار اندیشه حوزه هنری مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری این جلسه ادبی با حضور نویسنده كتاب محمد علی گودینی و منتقدان فیروز زنوزی جلالی (مسئول جلسه)، كامران پارسی نژاد و محمد محمودی نورآباد برپا خواهد شد.
رمان « تالار پذیرایی پایتخت» در دومین جشنواره داستان انقلاب از سوی داوران به عنوان داستان برتر انتخاب شد و در سال 88 برای نخستین بار از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد.
این داستان به وقایع 6 بهمن ماه 1341، انقلاب سفید و ماجرای تقسیم اراضی در رژیم شاهنشاهی اشاره دارد و پرداختی است به زمینه های شكل گیری انقلاب اسلامی در آن دوران.
گودینی در «تالار پذیرایی پایتخت» در قالب داستانی به وضعیت خانواده های روستایی و زمینه های مهاجرت آنان به شهرها بعد از انقلاب سفید پرداخته است.
محمد علی گودینی متولد 1335 در كنگاور است و كتاب های «سیلاب»، «لبخند تلخ»، «دستی بر آسمان» و «روز سی و چهارم» بخشی از آثار اوست.
نقد و بررسی كتاب «تالار پذیرایی پایتخت» به همت دفتر كارگاه قصه و رمان مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری روز شنبه (1 بهمن ماه) ساعت 15:30 در سالن شماره 2 تالار اندیشه واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود و حضور برای عموم علاقمندان در این جلسه آزاد است./ي2

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.