سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیت در پی جان‌باختن هموطنان در زلزله غرب کشور

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور پیامی، جان‌باختن تعدادی از هموطنان غرب کشور در حادثه زلزله را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ارسلان خالدی فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی شهرکرد، در پی درگذشت تعدادی از هموطنان در زلزله غرب کشور بویژه در کرمانشاه، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

خبر وقوع زلزله و جان‌باختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان در برخی از استان‌های غربی کشورمان، موجب تأثر و تألم همگان شده است.

بی تردید، مردم شریف این منطقه دوشادوش یکدیگر و با همدلی و همبستگی مردم نوع دوست ایران اسلامی، این روز‌های دشوار را پشت سر خواهند گذاشت و مدیران نیز نهایت توان و تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به عموم حادثه دیدگان به کار خواهند گرفت. 

مسئولان، سازمان‌ها و نهاد‌های ذیربط هم با بسیج امکانات خود شامل اسکان موقت، رفع نیاز‌ها و درمان آسیب دیدگان و مصدومان و مجروحان، ، به یاری حادثه‌دیدگان خواهند پرداخت و زمینه‌های لازم برای بازسازی سریع و مناسب آسیب‌ها از جمله بازگشت مردم به زندگی عادی و ایجاد فضای کسب و کار در منطقه را فراهم خواهند کرد.

امید است با اقدامات پیشگیرانه نظیر مقاوم سازی ساختمان‌ها و بهبود و ارتقای زیرساخت‌های امدادی، شاهد کاهش خسارات و تلفات جانی در حوادث طبیعی آینده باشیم.

در پایان این پیام، ضمن اظهار همدردی با مردم شریف مناطق زلزله‌زده این مناطق، برای مصدومان و مجروحان، بهبودی و شفای عاجل، برای جان‌باختگان رحمت و مغفرت، و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسألت شده است.

گفتنی است: زلزله شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶، چند نقطه از کشور بویژه قسمت غربی را لرزاند که در کرمانشاه، خسارات جانی و مالی به دنبال داشت.

انتهای پیام/خ 

ابراز همدردی با زلزله‌زدگان غرب کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.