عسكری در بازدید از این استودیو، با اشاره به اهمیت برنامهریزی برای فعالیتهای رسانهای ایام اربعین گفت: امسال دوستان و همكاران ما قبل از ایام اربعین جلسات متعددی برای برنامهریزی داشتند كه مهمترین نتیجه برای ایام اربعین امسال با توجه به اشتیاق و شور و شوق وصف ناپذیر مردم نسبت به امام حسین (ع) ایجاد نظم پیاده روی اربعین بود.
رئیس رسانه ملی در ادامه به 3 برنامه ویژه در ایام اربعین اشاره كرد و اظهار داشت: سازمان اوج امسال با سه برنامه موفق «پیاده آمدهایم»، «اقیانوس آرام» و «مخاطب خاص»، مأموریت ویژهای در این زمینه داشت كه هر سه كار از تولیدات ارزشمند و تأثیرگذار رسانه ملی در ایام اربعین بود.
علی عسكری گفت: نكته كلیدی و ویژهای كه در برنامهسازی سازمان اوج در ایام اربعین بود، حضور برنامه سازان در كربلای معلی و نمای زیبا از حرم ابا عبدالله بود كه تأثیرگذاری این برنامهها را دو چندان كرده بود.
وی ادامه داد: امروز كه این استودیو را از نزدیك مشاهده كردم به سختیها و دشواریهای برپایی چنین فضایی در جوار مرقد امام حسین (ع) بیشتر آشنا شدم و جا دارد به مسئولین و دست اندركاران برنامه سازی در سازمان اوج خدا قوت بگویم.
علی عسكری در پایان اظهار امیدواری كرد: در حوزه مستندسازی شاهد كارهای قویتری برای نشان دادن عظمت اربعین باشیم و معتقدم هنوز كاری در سطح بالا كه بتواند ابعاد مختلف این حماسه پرشكوه را نشان دهد، انجام ندادهایم كه جا دارد مستندسازان و فیلمسازان كشور محصولات بهتر و با استانداردهای جهانی در خصوص پیاده روی اربعین تولید كنند.
انتهای پیام/