وی تغییر نگرش مسوولین و آحاد جامعه به امر سوادآموزی را مهم ارزیابی کرد و گفت: جامعه باسواد در به کارگیری مهارت های زندگی و مواجهه با مشکلات و آسیب ها موفق عمل می کند.
محمد پورداود با بیان این که بهرهوری سازمانی از دو مقوله کارآیی و اثربخشی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: جذب سوادآموزان مربوط به بحث کارآیی است؛ چون با کمیت اعداد و ارقام سر و کار دارد و نگهداشت افراد در صورت آموزش صحیح و کیفی، برونداد اثربخش را برای سازمان به دنبال خواهد داشت.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اهتمام به جذب و نگهداشت سوادآموزان در سراسر استان و همکاری دستگاه های ذیربط در این زمینه را با اهمیت خواند و تصریح کرد: کیفیتبخشی و نظارت مستمر از مؤلفه هایی است که باعث ارتقای سطح آموزش و یادگیری واقعی می شود.
انتهای پیام/ ش