سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل نیروهای هلال احمر استان برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: در صورت اعلام نیاز، این نهاد آمادگی اعزام تیم‌های عملیاتی را به مناطق زلزله زده کشور دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول  راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در جلسه هماهنگی برای اعزام نیرو به زلزله زدگان گفت : بنا به زلزله شب گذشته در کشور تمامی تیم های عملیاتی استان در حالت آماده باش قرار گرفتند و از دیشب جلسات متعددی با مرکز تشکیل شده و بصورت ویدیو کنفرانس در جریان برنامه ها هستیم.

راشکی افزود: تیم های عملیاتی ما در قالب اسکان، اوار برداری، امداد هوایی و تیم واکنش سریع هم اکنون برای اعزام آماده هستند.

وی گفت: انبارهای کالاها نیز آماده هستند و در صورتی که نیاز به اقلام امدادی باشد بارگیری و به مناطق زلزه زده  اعزام خواهند شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: در حال حاضر تمام تیم های امدادی منتظر دستور و اعلام نیاز از طرف مرکز هستند.

وی توصیه کرد: در شرایط زلزله بهترین کار حفظ خونسردی است و از قرار گرفتن کنار ساختمان های بلند و تیرهای برق و فاضلاب خوداری کنند و در منزل نیز در کنار گوشه ها و ستون ها قرار گیرند تا شرایط به حالت عادی برگردد.

انتهای پیام/ع

آماده باش نیروهای هلال احمر استان به مناطق زلزله زده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.