سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی مینی بوس حامل دانش آموزان مدرسه ای در یاسوج

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگونی مینی بوس حامل دانش آموزان مدرسه ای در یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مجتبی خالدی  گفت:بر اثر واژگونی مینی بوس حامل دانش آموزان ساعت 6 و 30 دقیقه تا 7 روز دوشنبه، 22 آبان ماه در یاسوج، 18 نفر مصدوم شدند.

وی افزود:دوتن از سرنشینان این خودرو در محل حادثه مداوا و 16 تن دیگر به بیمارستان منتقل شدند که خوشبختانه مصدومان جراحت شدید نداشتند.

خالدی عنوان کرد : تیم اورژانس استان به محض دریافت خبر در محل حادثه حاضر و به حادثه دیدگان رسیدگی کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود:خوشبختانه مصدومان جراحت شدید نداشتند و جهت مداوا به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل و بصورت سرپایی مداوا شدند.

جلال پورانفردخاطرنشان کرد: کار رهاسازی دانش‌آموزان توسط نیروهای اورژانس انجام شد و در این حادثه متأسفانه راننده، همراه و به همراه 16دانش آموز مصدوم شدند.

پورانفرد تصریح کرد: این مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان دختر مدرسه فرزانگان یاسوج در خیابان امامت ۱۰ این شهر واژگون شد

"رقیه شکوهی"، مدیر مدرسه دخترانه فرزانگان یاسوج ضمن تأیید این خبر گفت: متأسفانه سرویس مدرسه به دلیل بی‌احتیاطی واژگون شد و هیچ کدام از دانش‌آموزان مشکلی پیدا نکردند و یک و دو نفر از دانش‌آموزان دچار کوفتگی بدن و خراش سطحی شدن که الحمدالله حال همه دانش آموزان خوب است.

وی بیان کرد: مینی‌بوس سرویس دانش‌آموزان در حال حرکت بوده که به دلیل دود زیادی که از کامیون روبرو مینی‌بوس بلند می‌شود، راننده سرویس مدرسه جلوی دید خود را نمی‌بیند و با تپه ماسه‌ای برخورد می‌کند و واژگون می‌شود.

شکوهی اضافه کرد: حال همه دانش‌آموزان خوب است و همه آنها معاینه شدند و از دو و سه نفر آنها نیز عکسبرداری و سونوگرافی انجام شد و هیچ مشکلی برای دانش‌آموزان پیش نیامد.

 انتهای پیام/غ

واژگونی یک دستگاه مینی بوس در یاسوج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.