سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت نماینده، ولی فقیه درسیستان و بلوچستان به بازماندگان زلزله کرمانشاه

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با ارسال پیامی به بازماندگان زلزله کرمانشاه تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،در پیام آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خطاب به آیت الله علما نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه آمده است: خبر وقوع زلزله سهمناک شب گذشته که موجب خسارات فراوان و جان باختان شماری از مردم غرب میهن اسلامی شد، تأثر و اندوه فراوان را برای ملت ایران به دنبال داشت.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان در این پیام علاوه بر ابراز همدردی با آیت الله علما و داغدیده گان این حادثه دلخراش، از خداوند منان برای درگذشتگان مغفرت و برای مصیبت دیده گان صبر و سلوان مسئلت و برای آسیب دیدگان و مجروحان آرزوی بهبودی و شفای عاجل کرد.

در ادامه این پیام آمده است: بی گمان مردم سیستان و بلوچستان غمخوار هموطنان خویش در آن منطقه بوده و آمادگی خود را برای هرگونه کمک اعلام می‌کنند تا ملت انقلابی ایران اسلامی با وحدت و همدلی از این ابتلاء الهی سرفراز بیرون آید.

 ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه یکشنبه شب زلزله‌ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر استان کرمانشاه و استان‌های غربی کشور را بشدت لرزاند و خسارت‌های زیادی به غرب این استان وارد کرد.

رضا محمودیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از افزایش کشته‌های زلزله در این استان به ۲۰۰ نفر خبر داد و گفت: آمار زخمی‌ها هم تا هشت صبح دوشنبه به هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است.


انتهای پیام /ع

وقوع زلزله  هفت  ریشتری در کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.