سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

حل قطعی برق شهرستان سرپل ذهاب تا ساعاتی دیگر

صادقی گفت: بخش زیادی از خاموشی های شهرستان سرپل ذهاب تا عصر امروز برطرف شده و با توجه به اعزام اکیپ های امدادی از استان های همجوار تا ساعت آتی قطعی برق حل خواهد شد.

مسعود صادقی مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر  در گفتگو با خبرنگاراقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان اینکه بیشترین خسارت مربوط به استان کرمانشاه است، اظهار کرد:عمده مشکلات و خسارت های وارده ناشی از زلزله به شبکه توزیع برق مربوط به  شهرستان سرپل ذهاب است.

مدیرکل نظارت بر توزیع توانیر با اشاره به پیشرفت در برق رسانی تصریح کرد: بخش زیادی از خاموشی ها با تلاش همکاران تا عصر امروز برطرف شده، اما به دلیل حجم و گستردگی زلزله در سرپل ذهاب، بخشی از شهر، قطعی برق دارد که با توجه به اعزام اکیپ های امدادی از استان های همجوار تا ساعت آتی قطعی برق حل خواهد شد.

صادقی در پایان گفت:فاز بعدی پشتیبانی و تدارکات، لجستیکی است. با سقوط ساختمان و آوار های ناشی از زلزله بر روی شبکه و تجهیزات برق، خسارت هایی به شبکه و تاسیسات وارد شده که با اعزام این تیم پشتیبانی از سایر استان ها ،شرکت های برق، تجهیزات و قطعات شبکه را بازیابی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تا عصر امروز، بخش زیادی از خاموشی ها  برطرف شده است

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.