سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعیدی خبر داد

214کشته و 2540 مجروح در زلزله کرمانشاه / تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند

سخنگوی ستاد مدیریت بحران: بر اساس آخرین آمار، بر اثر زلزله شب گذشته 164 نفر از هموطنان جان باخته اند.

 سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با  خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص  آخرین تلفات زلزله شب گذشته که در استان‌ها و شهرهای غربی کشور اتفاق افتاده ، اظهار کرد: آمار جان باختگان در زلزله غرب کشور از 164  به 207 کشته افزایش یافت.

وی در ادامه افزود: تعداد مجروحان نیز از 1686 به 2540 تن افزایش یافت.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در پایان اذعان کرد: تلاش برای نجات و خارج کردن هموطنانمان که در زیر آوار گرفتار شده‌اند ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: البته این آمار و ارقام تغییراتی خواهد داشت البته تلاش ما این است که کسانی که زیر آوار مانده اند هر چه سریع‌تر نجات یابند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: بیشترین آمار تلفات و خسارت وارده در پی زلزله در سرپل ذهاب بوده است.

سعیدی با اشاره به اینکه اولویت ما نجات جان انسان‌هایی که در زیر آوار گرفتار شده‌اند،بیان کرد: گروه ارزیاب جهت برآورد خسارت وارده به مناطق زلزله زده اعزام شده است.

وی بیان کرد: اسکان زلزله‌زدگان در حال انجام است و مدارس برای اسکان زلزله‌زدگان اختصاص داده شده همچنین چادرهایی نیز برای اسکان  برپا شده است و تعداد محدودی بدون اسکان مانده‌اند که اقدامات لازم برای این تعداد محدود نیز در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در پایان گفت: تمامی دستگاه‌ها و نیروهای ارتش سپاه و نیروی انتظامی از سایر استان‌ها برای کمک و امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده ماموریت یافته اند و تمام تلاش خود را برای نجات زلزله‌زدگان انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات زمین لرزه کرمانشاه

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.