سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف 153 كيلوگرم ترياك وهروئين در اصفهان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام يك باند قاچاق هروئين و كشف مقدار 153 كيلو و 950 گرم ترياك و هروئين در عمليات ماموران اين پليس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ"سيد تقي حسيني اظهار داشت: با اقدمات گسترده علمي و تخصصي ماموران اداره عمليات ويژه اين پليس باندي كه به وسيله خودرو هاي سواري تيز رو و با استفاده از پوشش مسافرت خانوادگي اقدام به انتقال محموله هاي هروئين از مرزهاي شرقي به اصفهان مي كرد مورد شناسايي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با اشرافيت بالاي خود توانستند دو دستگاه خودروي پژو پارس متعلق به قاچاقچيان را حين ورود به اصفهان شناسايي و در يك عمليات تعقيب وگريز آنها را متوقف و سرنشينان آن را دستگير كردند.

اين مقام مسئول اظهار داشت: در بازرسي از داخل يكي از خودرو ها مقدار10كيلو و450 گرم هروئين كشف و در اين رابطه سه مرد و دو زن که از اعضای یک خانواده بودند دستگير شدند.

سرهنگ" حسيني همچنين از كشف 143 كيلو و 500گرم ترياك طي عملياتي ديگر توسط ماموران انتظامي مستقر در منطقه شرق استان خبر داد و گفت: در اين رابطه يك دستگاه خودروي سواري پژو 405 توقيف و يك نفر قاچاقچي دستگير شد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.