سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار نخستین مرکز رشد واحدهای فناوری در مهاباد

نخستین مرکز رشد واحدهای فناوری در مهاباد آغاز به کار کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، خان احمدزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت : مجوز نخستین مرکز رشد در شهرستان مهاباد توسط دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اخذ شده و از این پس دانشجویان ، محققان و تمام صاحبان ایده میتوانند ایده های خود را در این مرکز طرح کرده و آن را عملی سازند.

شمس برهان مدیر مرکز رشد مهاباد هم گفت : این مرکز ، مکانی برای ایجاد  فناوری و شرکتهای دانش بنیان  و محلی است برای صاحبان ایده تا علم خود را به ثروت تبدیل کنند.

حسن حیدری رئیس پارک علم و فن آوری آذربایجانغربی نیز در مراسم تأسیس و آغاز بکار این مرکز گفت : این سومین مرکز رشد در سطح دانشگاه های آزاد استان و هشتمین مرکز رشد  در آذربایجانغربی است .

گرمیانی رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در این خصوص اظهار داشت : یکی از اهداف ایجاد مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان ایجاد تعامل سازنده بین دانشگاه و صنعت است که لازمه پیشرفت  و ارتقای سطح تکنولوژی هر جامعه است.

 دیگر مراکز رشد  واحدهای فناوری استان آذربایجان غربی در شهرهای ارومیه ،خوی، ماکو و میاندوآب قرار دارند.

انتهای پیام/ع

تاسیس هشتمین مرکز رشد واحدهای فناوری در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فایق خضری
۱۲:۵۰ ۲۲ دی ۱۳۹۶
با سلام
بنده دانشجوی رشته ی مهندسی آگروتکنولوژی،از دانشگاه ارومیه و ساکن شهرستان مهاباد هستم.صاحب ایده و در چندین ایده شو شرکت داشتم.و با اصول استارتاپی اشنایی کامل داشته و کارگاه تولیدی کود ورمی کمپوست رو در مهاباد دارم و در دانشگاه هم مدرس کلاسهای ورمی کمپوست میباشم...
میخواهم وارد مرکز رشد مهاباد شوم.
شرایط آن چیست؟و چگونه میتونم عضوی از این مرکز باشم؟
با تشکر