سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند اشرار مسلح در خراسان جنوبی منهدم شد/کشف بیش از 200 کیلو گرم تریاک

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از انهدام باند اشرار مسلح در عملیات ضربتی پلیس استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مجید شجاع فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان خوسف در هفتم آبان‌ماه امسال با دریافت خبری مبنی بر تردد اشرار و قاچاقچیان مسلح در کویر شهرستان خوسف، تیم‌های عملیاتی مبارزه با اشرار جهت بررسی موضوع اعزام شدند. 

وی افزود: یکی از تیم‌های خودرویی اعزام شده در مناطق کویری شهرستان خوسف با اشرار روبه رو شده و با آنان درگیر می‌شود که در درگیری صورت گرفته سروان «محمد کلاته نایبی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد که بلافاصله اجرای طرح مهار قاچاقچیان به مرحله اجرا درآمد. 

شجاع تصریح کرد: عملیات تعقیب و گریز سوداگران مرگ آغاز شد که یکی از اشرار مسلح در منطقه درگیری دستگیر و سایر اشرار پس از شناسایی در یکی از استان‌های هم‌جوار در عملیاتی ضربتی توسط مأموران دستگیر شدند.  

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که در این عملیات مقدار 247 کیلو گرم تریاک کشف شد، گفت: سه دستگاه موتورسیکلت و شماری سلاح و مهمات از قاچاقچیان کشف شد. 

شجاع اضافه کرد: از ابتدای امسال بالغ بر 29 تن انواع مواد مخدر در استان خراسان‌جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 50 درصدی برخوردار است که در همین راستا 46 باند قاچاق متلاشی  شد. 

انتهای پیام/ب

جزییات دستگیری باند اشرار مسلح خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.