سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات سرمربی «سارویه» درخصوص مشکلات تیمش

سرمربی تیم والیبال سارویه در مورد مشکلات این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

بهزاد محمودی، سرمربی تیم والیبال سارویه ساری در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکلات مالی که این روز‌ها تیمش با آن دست به گریبان است، گفت: قرار شده است در روز‌های آینده جلسه‌ای با برخی حامیان مالی داشته باشیم و این مشکلات را بررسی و در صورت ممکن حل کنیم.

وی ادامه داد: این که در تیم ما برخی مسائل مالی وجود دارد بر کسی پوشیده نیست، اما آنچه اهمیت دارد این است که بتوانیم این مشکلات را حل کنیم و با توجه به صحبت‌هایی که مطرح شده است و قول‌های مساعدی که داده شده، می‌توان به رفع این مشکلات کمک کرد.

محمودی افزود: قرار بود امروز در یک نشست خبری حضور پیدا کنم و از مشکلات مالی که تیم دارد صحبت کنیم. به هر حال این یک واقعیت است که هیچ تیمی بدون پشتوانه مالی نمی‌تواند به راهش ادامه دهد و ما نیز نیاز به حامی مالی برای تامین هزینه‌های تیم داریم. در نهایت با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولان شورای شهر و شهرداری و باشگاه شد، مقرر شد این نشست خبری برگزار نشده و بعد از جلسه با حامیان مالی در چند روز آینده تصمیم‌گیری کنیم.

سرمربی تیم والیبال سارویه درباره شرایط تیمش در این روز‌ها گفت: خوشبختانه بازیکنان با وجود مشکلات تمرینات را برگزار می‌کنند. روز جمعه و شنبه در دو نوبت صبح و عصر تمرین کردیم. صبح امروز استراحت داشتیم و عصر باز تمرین کردیم. بازی سختی در هفته پیش رو داریم و باید با آمادگی مقابل حریف ظاهر شویم.

وی خاطر نشان کرد: در این هفته تیم پیکان حریف ماخواهد بود و این مسابقه در تهران برگزار می‌شود. پیکان برای پیروزی خانگی مقابل ما به میدان خواهد رفت و قطعا همه تلاش خود را برای پیروزی به کار می‌گیرد. ما نیز حریف دست و پابسته‌ای نخواهیم بود و از بازی مقابل پیکان به دنبال پیروزی و کسب بهترین نتیجه هستیم.

سرمربی سارویه اظهار داشت: بازیکنان تیم ما دغدغه‌های ذهنی زیادی داشتند با این حال هیچ چیز در روند تمرینات آن‌ها اختلال ایجاد نکرد و این قابل ستایش است. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مالی تیم ما حل شده و بتوانیم با شرایط ایده‌آل‌تری روند مسابقات لیگ را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

مشکلات تیم والیبال سارویه از زبان سرمربی این تیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.