سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری پروژه بهسازی کمربندی امام علی (ع) شهر قم

با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال، طرح بهسازی ۱۲ کیلومتر از بزرگراه امام علی (ع) شهر قم، تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛  در راستای صیانت و افزایش سطح ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی محورهای جاده‌ای استان قم، طرح بهسازی بزرگراه امام علی (ع) (حد فاصل میادین ولی عصر (عج) و 72 تن) تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

​اکبر سلیمیان ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: طرح بهسازی کمربندی امام علی (ع) ( حد فاصل میادین ولی‌عصر عج – 72 تن ) به طول 12 کیلومتر و  عرض یازده متر، در دو لاین اجرا و آماده بهره‌برداری شد.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه از خرداد ماه سال جاری آغاز و طی مدت 5 ماه تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

سلیمیان هزینه اجرایی این پروژه را بالغ‌ بر23 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به حجم ترافیک این بزرگراه که به دلیل تجانب شهری به‌عنوان یکی از شوارع شهری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، نگهداری و ارتقا ایمنی آن در اولویت برنامه‌های عمرانی این اداره کل قرار دارد.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم به بخشی از اقدامات انجام‌ شده در راستای اجرای این طرح پرداخت و اظهار داشت : تراش آسفالت، لکه‌گیری هندسی و اجرای روکش توپکا از جمله مشخصات فنی این طرح جاده‌ای است که به‌منظور بهسازی کمربندی امام علی (ع) مورد استفاده قرار گرفته است.

 وی ابراز کرد: به دلیل اهمیت مسیر و لزوم تأمین ایمنی حداکثری آن، طرح بهسازی مذکور که اجرای آن در قرارداد هفت‌ماهه لحاظ شده بود، طی مدت پنج ماه تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/ت

طرح بهسازی بزرگراه امام علی (ع) قم مورد بهره برداری قرار گرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.