سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش 50درصدی حوادث جاده ای ایلام در ایام اربعین

فرمانده پلیس راه ایلام از کاهش 50 درصدی حوادث جاده ای در ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان هم اکنون روان و عادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام سرهنگ رضا همتی زاده اعلام کرد: هم اکنون ترافیک در جاده‌های این استان از جمله جاده مهران - ایلام روان و هیچگونه گره یا حادثه ترافیکی در این مسیر وجود ندارد.
وی از 2 طرفه شدن مسیر مهران - ایلام خبر داد و افزود: با توجه به کاهش ترافیک خودروها، این محور از ساعت 16 روز گذشته باز و به حالت عادی بازگشته است.
فرمانده پلیس راه ایلام از کاهش 50 درصدی تصادف در ایام اربعین امسال خبر داد و یادآور شد: با توجه به فرهنگ بالای زائرین اربعین حسینی با کاهش تصادف در مقایسه با اربعین سال گذشته مواجه هستیم.
همتی زاده تاکید کرد: نیروی های کمکی معین از استان های مختلف کشور تا پایان کامل برگشت زائران اربعین حسینی در استان و در نقاط مختلف مستقر و از ظرفیت آنها استفاده خواهد شد.
وی گفت: در حال حاضر 400 اتوبوس شرکت های مسافربری در پایانه برکت در حال ارائه خدمات برای جابجایی زائران در بازگشت به کشور هستند و تا پایان کامل بازگشت زائران خدمات رسانی ادامه خواهد داشت..
فرمانده پلیس راه استان ایلام از زائران و رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه ترافیکی ناگوار قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و به توصیه‌های ماموران پلیس توجه کنند.

انتهای پیام/اس

کاهش چشمگیر حوادث جاده ای اربعین در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.