سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین معاون اجتماعی ناجا عنوان کرد؛

بازگشت یک میلیون و 650 هزار زائر اربعین

جانشین معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه تا امروز یک‌میلیون و 650 هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشته‌اند گفت: اکنون وضعیت تردد زوار عادی و روان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام عسگر نجفی جانشین معاون اجتماعی ناجا گفت: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود جاده مهران به ایلام یک طرفه شده بود که روز گذشته با توجه به تردد روان، باز این محور دو طرفه شد.

وی افزود: با تلاش کارکنان پلیس راه و راهور، تردد در محورهای مواصلاتی استان به راحتی در انجام است و بیش از 80 درصد بازگشت زائران انجام شده است.

جانشین معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه شب گذشته آخرین موج بازگشت زائران بود، گفت: رانندگان با استراحت و آرامش در محورهای مواصلاتی تردد، و به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس در طول مسیر توجه کنند.

نجفی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم شهرهای میزبان زائران اباعبدالله الحسین(ع) و رادیو اربعین تصریح کرد: مردم این شهرها بار دیگر در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی حماسه‌های بی‌بدیلی آفریدند و رادیو اربعین هم همدم مناسبی برای راهیان میقات نور بود.

انتهای پیام/ز

بازگشت زائران اربعین به کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.