سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه به لحظه با بورس:

تالار شیشه ای با کاهش شاخص بورس پایان یافت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با نزول ۳۹.۵۰ واحدی به پله ۸۷ هزار و ۷۴۴ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با صعود 28.15 واحدی به پله ۸۷ هزار و 810 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 79 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 34 میلیون سهم طی 4 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فارس، تایرا، قزوین و کمنگنز با روال صعودی و همچنین فولاد، رانفور و شتران با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 10.10 واحد صعود به پله 992 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 148 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 33 میلیون سهم طی 4 هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در  جریان معاملات با نزول  18.00 واحدی به پله ۸۷ هزار و 777 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 281 میلیون سهم طی 28 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز رمپا، شپنا و فارس با روال صعودی و همچنین خساپا، خودرو، وبلمت و مبین با روند نزولی کار خود را ادامه دادند.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 20.7 واحد صعود به پله 990 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 187 میلیون سهم طی 27 هزار نوبت معاملاتی است.

صعود شاخص کل فرابورس  در پایان

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با نزول ۳۹.۵۰ واحدی به پله ۸۷ هزار و ۷۴۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 1 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 516 میلیون سهم طی 48 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز رمپا، شپنا، جم و فارس با روال صعودی و همچنین مبین، فملی، خساپا با روند نزولی کار خود را پایان دادند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 90.6 واحد صعود به پله 989 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 281 میلیون سهم طی 40 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.