سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳۷ درصدی صادرات آلایش خوراکی و غیرخوراکی دام و طیور خراسان رضوی

صادرات انواع آلایش خوراکی دام و طیور و آبزیان از استان خراسان رضوی به مقصد سایر کشور‌ها بیش از ۳۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد رشتی باف معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: صادرات آلایش خوراکی دام و طیور و آبزیان از ابتدای سال جاری ۴۰۰۰ تن به ارزش بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازنظر وزنی ۱۱۱۳ تن افزایش داشته و مقصد آن نیز سایر کشور‌های اروپایی و آسیایی بوده است.

وی در مورد صادرات صادرات یادشده نیز افزود: آلایش خوراکی دام و طیور و آبزیان تولید شده در استان که با مجوز این اداره کل تولید و صادر شده است جزءبا کیفیت‌ترین آلایش منطقه می‌باشد.

وی یادآور شد کلیه محموله‌های مرتبط با دام و طیور در سامانه یکپارچه قرنطینه دامی سازمان دامپزشکی کشور به صورت آنلاین ثبت می‌گردد ودقت در بررسی محموله‌های صادراتی و وارداتی را از جمله مواردی دانست که نقش مستقیمی در سلامت جامعه و اقتصاد کشور دارد.

رشتی باف گفت: پذیرش محموله‌های صادراتی مرتبط با دام و طیور جمهوری اسلامی در دیگر کشور‌ها منوط به داشتن گواهی معتبر دامپزشکی است و این مهم در زمینه محموله‌های وارداتی نیز صادق است و تا محموله‌ای دارای گواهی معتبر دامپزشکی از کشور مبدا نباشد، اجازه ورود به کشور را نخواهد داشت.

انتهای پیام// ف. ح.


صادرات آلایش خوراکی و غیرخوراکی دام و طیور خراسان رضوی افزایش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.