سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه مواد غذایی، سوغات و هدایا در چابهار

مدیر امور بزرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: نمایشگاه مواد غذایی، سوغات و هدایا به همراه صنایع‌دستی و جشنواره اقوام ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سازمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی رجبی مدیر امور بزرگانی سازمان منطقه آزاد چابهارافزود: نمایشگاه مواد غذایی، سوغات و هدایا به همراه صنایع‌دستی و جشنواره اقوام ایرانی با شرکت ۱۳ استان کشور ۲۳ آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سازمان برگزار می‌شود. 

استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، قم، اصفهان، خراسان‌های شمالی، جنوبی، رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان غذا‌های سنتی، صنایع‌دستی و آئین و سنن خود را در قالب غرفه‌هایی به نمایش خواهند گذاشت.
 
وی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و شهروندان چابهاری می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جهت بازدید مراجعه نمایند.
 
رجبی اظهار داشت: آب‌وهوای مطلوب به‌ویژه در این فصل از سال شرایط مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و سمینار‌ها در شهر بندری چابهار را فراهم کرده است.
 
مدیر امور بزرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: هفته گذشته نمایشگاه گل و گیاه در محل نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد که به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم این نمایشگاه تا اوایل هفته جاری تمدید شد.

انتهای پیام/ع

جشنواره اقوام ایرانی درچابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.