سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش نانو در منوجان

همایش ترویجی فناوری نانو برای دانش‌آموزان شهرستان منوجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ابراهیم چتروز مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت : کاربرد علم نانو در زمینه‌‌‌های مختلف مانند پزشکی، صنایع، کشاورزی و داروسازی نام برد و این علم به عنوان یک فناوری نوین با کاربردهای فراوان و دارا بودن علم مهندسی مواد برطرف‌کننده بسیاری از مشکلات امروزی است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت آشنایی دانش‌آموزان و دبیران با این علم و خلق اید‌ه‌های جدید، این همایش برگزار شده است .

وی اظهار کرد : سرعت تغییر و پیشرفت در جهان در زمان حاضر شتاب بیشتری گرفته که باید برای همسو شدن با این تغییرات و پیشرفت‌ها توجه بیشتری به تکنولوژی و فناوری‌های جدید شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان ادامه داد: همایش نانو ویژه دانش‌آموزان با حضور امید علیزاده مدرس مجرب از ستاد ترویجی نانو برگزار شد که زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارد و با استقبال گسترده دانش‌آموزان و همکاران روبه‌رو شد.

چتروز بیان کرد : در این همایش دانش‌آموزان با مفاهیم مقدماتی حوزه علوم و فناوری نانو، نحوه شرکت در المپیاد نانو، جشنواره دانش‌آموزی فناوری نانو، منابع و سایت‌های مرتبط با مباحث نانو برگزار شده است .

وی اظهار کرد : همایش ترویجی فناوری نانو برای دانش‌آموزان دختر و پسر پایه‌های نهم و دهم متوسطه و کارکنان فرهنگی در محل سالن آموزش و پرورش شهرستان منوجان برگزار شد.

انتهای پیام /ی

برگزاری همایش ترویجی فناوری نانو برای دانش‌آموزان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.